Wooow niet eens "nieuwe" faction armor... btj teleurstellend en t had gewoon accountbased moeten zijn, niet per character. Ik pledge gewoon met elke char bij een andere faction en hoef niks te doen om toch bij de winnende faction te zitten. Beetje jammer ergens....
Dus ... waarom moesten we nu precies wachten met die Factions? Reskins van bestaande gear? Ik las het stukje over "weapon" en dacht : "wat zou het vet zijn als elke Faction een Exotic heeft waar je voor moet grinden!" ... en 2 zinnen later was het alweer anders. Gemiste kans dit.
Ik heb het ding ook, niet echt geweldig eigenlijk. Gewoon erg leuk om te gebruiken om massa's enemies één kant op te blazen. Eigenlijk jammer dat je het niet in de PvE omgeving kan gebruiken op mensen in je Fireteam
Nou ... de grind voor de Coil is ook voorbij. Xur bied 'em aan ... wat ik enigszins dus wel jammer vind. Want zo haal je toch weer een stukje motivatie om te grinden weg.
Tering nice! deze had ik nog niet. Faction wars lijkt me vet. zit veel potentie in, de DO gearset vind ik wel nice voor de titan en de huntert. Ik zie wel waar het schip strand. Ben benieuwd!
Level 20, light al een klein eindje boven de 200. Alleen mijn helmet en boots moeten nog legendary of exotic worden. @Maddmonkey : Nog steeds max 2 exotics, 1 wapen, 1 armor stuk? En zou je zo vriendelijke willen zijn even mijn spoiler te lezen? Spoiler zit nu op die zonnen zuiger, lijkt de 1 na laatste missie te zijn van de SP, klopt dat? Je bent super aardig hoor.
Ga zo ook maar weer even goed zitten voor Destiny Kijken of ik mijn 2e char ook naar lvl 20 kan pompen
Psions kan je nog schieten maar teamleden die niet op letten en over de randjes springen daar kan je niets aan doen Waar rook is is een team wipe... Als he begrijpt wat ik bedoel
Deze raid is net als oryx non carryable. Iedereen moet zijn ding doen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk