Dat is maar beter ook, zo horen raids in MMO's ook te werken. Inmiddels de SP uitgespeeld, smerige missie daar op dat grote laser stralen ding. Wist wel dat ik mijn light had, maar toch, wilde niet graag vallen tijdens het springen. Alles daarna ook zonder problemen gehaald, eindbaas was een lachertje. Inmiddels light 210, alleen de helm moet nog legendary worden. Ga me nog even niet concentreren op het verhogen van mijn light. Heb gisteravond even iets teveel achter elkaar gespeeld. Eerst maar eens F-1 2017 testen, die hier nog onaangeraakt ligt. Zoals jij al zei MM: Tot over een jaar.
Ik ben 274 light en de persoon waarmee ik game 277. Nu zitten we vast, omdat we met z'n tweeën niet de Raid, Nightfall of Trials kunnen doen. Mensen die af en toe met ons willen spelen?
Jezus, hoe vaak ik inmiddels wel niet de strike heb gedaan met die stralen aan het begin en halverwege. Houd dat nog eens op?
Ja dat stuk is klote. Voegt imo weinig toe behalve tijd rekken doordat je schade krijgt, dood gaat of moet wachten op de stralen zelf of op teamgenoten.
Zo pech kan je hebben maar zove pech haha. Ben 277 light mijn chrest is het hoogste 286. Dus moet wachten op exotics, maar dan moet ik niet steeds maar een chrest krijgen. Nu al vijf exotics die gewoon allemaal een chrest waren. Vind als primary wapen ook in dit deel toch weer de auto rifle het lekkerste spelen, maar helaas is deze het laagste light van al mijn wapens.
Ze zitten er in ieder geval bovenop. Net als Trials dit weekend, niet afkappen maar veranderen. En uiteraard zooi doen voor Faction rally.
Dat eerst snap ik. Dat laatste niet. Is de Faction "Rally" nieuw? Het heeft godverdomme vanaf het begin in Destiny 1 gezeten. Kom op zeg. Net alsof dit 6 uur onderhoud nodig heeft? Een beetje duidelijkheid van Bungie kant kan in dit geval geen kwaad. Mensen op de hoogte houden "what de neuk" er nou allemaal gebeurd. Zit momenteel bijzonder veel lag in de PvP omgeving en in PvE zie ik enemies ook zweven of teleporten @Maddmonkey begint gewoon gelijk te krijgen. Content word stelselmatig gebracht zodat je er wat langer mee bezig bent ... Maar godverdomme wat is het een heerlijke kut game NINJA POWER RANGUR LULZ