ja ik gebruik hem eigenlijk nooit. en heb nog geen goede auto rifle. Dus toen ik zag dat dat kon.... mijn secondary is meestal sunshot
Ik heb alle legendaries altijd bewaard, deze gewoon dismantelen als ik beter heb? (ookal is dat blauw)
Wat kan je het beste doen na de campaign? Adventures, strikes, public events,?? Zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En kan je random mensen inviten als je hulp nodig hebt bij een adventure of bleu mission?
De fuck? Zit er ook een soort limiet op wat je uit Engrams kan krijgen? Ik heb voor een armor setje nog armpjes nodig ... maar het enige wat ik krijg is een helm of chest? Laat dat nou precies hetgeen zijn wat je kan zien tijdens een "Engram preview"
Over het algemeen wel. Je kan gewoon iets doen. Boeit geen kut in Destiny 2. Je gaat toch wel omhoog in LL Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
147 ranks verder bij FWC en heb nu alle gearsets compleet Inmiddels op 2200 legendary shards ook hierdoor
Niet echt nee. Ik had eerder al 800 shards omgezet naar gunsmith materialen, maar dat is dan ook het enige naast infusen. Xur moet echt wat gaan verkopen waardoor we een resource sink voor die shards hebben. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ik zag je berichtje. Maar is al gereageerd hier zag ik. Is gewoon hetzelfde idd. Zie je regelmatig in de clan lijst staan als je online bent.