Bloedt? Game is al dood gebloed. Waarom de fuck ze besloten hebben alle goede dingen uit D1 te halen is mij een raadsel.
Zodat ze weer verkooppraat hebben voor de dlc pakketten. "vanaf nu is het mogelijk om private matches te starten in pvp" "vanaf dlc 2 introduceren wij strike specific loot" "people will throw money at the screen"
De ontwikkeling van D2 is na TTK begonnen ... dus ik vermoed dat er dingen gewoon langs elkaar heen zijn gegaan daar.
Ja er is weinig nog te doen en die publics komen ook wel mijn strot uit nu hoor. En ik vind crustible gewoon niet meer zo leuk door 1. Niet zelf kunnen kiezen welke mode 2. Overdreven veel heavy ammo vond ik in deel 1 gewoon beter. Nu is het heel vaak heavy wapen vs heavy wapens. De rocketlauncher kills en sword kills gebeuren nu veels te vaak. Ik heb een hunter en titan van 303 en een warlock van 304 maar niet meer de drang om te spelen voor die 305 light. Ze belonen je ook voor de verkeerde dingen. Gewoon weeklies doen met elke character en je bent snel 305 zonder veel te spelen.
Klinkt als een (zowat) complete overhaul van het huidige systeem. Verwacht op z'n vroegst in december pas een change ...
Take a look at some of the additions in store for Destiny 2 in the coming months, starting next week with the release of Patch 1.0.6: New systems and rewards to give our most engaged players additional, optional pursuits. Better incentives for players who complete challenging Prestige activities. Better rewards and replay value for strikes, adventures, and Lost Sectors. Private matches for the competitive community (we are targeting early 201. Crucible tuning like adjusted Supremacy scoring and better spawning rules. Better incentives for completing Crucible matches (and penalties for quitting competitive games). Continued improvements to Iron Banner and Faction Rallies, including uniqueness of rewards. Changes to make the mod economy more interesting and impactful. Ongoing improvements to Exotics, including adjustments to reduce instances of duplication. New ways to spend surplus currency and materials (looking at you Legendary Shards). An emote interface that allows players to equip Salty, Spicy Ramen, Six Shooter, and Flip Out all at the same time.
Huh? Dit waren toch punten die later kwamen en niet met Patch 1.0.6? Huidige 1.0.6 patchnotes zijn er nog niet dacht ik zo.
Ja dat dacht ik ook maar meerdere sites melden dit zo. Heb dit bericht hier vandaan. https://www.playstationtrophies.org...te-Matches-in-2018--Patch-1-0-6-Incoming.html
Denk dat die site het verkeerd heeft. Er is nog niets bekend over patch 1.0.6. De punten die ze opnoemen zijn namelijk de punten waar het Live Team momenteel aan werkt. Zou wel heel erg snel zijn als dit in de patch komt ... Dit is overigens wat ik vind van 1.0.6 Spoiler General Fixed an issue with collision detection on the Bureaucratic Walk emote Fixed an issue causing players to encounter empty public spaces too often in free roam Crucible Updated Mercy Rule settings to allow Mercy to activate slightly later in the match, allowing a wider range of scores to trigger it. Clash Reduced score limit to 50 (was 75) Control Reduced score limit to 90 (was 100) Reduced influence that enemy-controlled zones exert over the spawning system Survival Reduced round time limit to 2 minutes (down from Reduced life count to 6 (down from Supremacy Increased score-to-win to 70 (up from 50) We now grant one point for defeating an enemy Guardian Adjusted the influence that enemy crests have on the spawning system
""Curse of Osiris will expand the universe with a cinematic story featuring new and returning characters. We will be able to explore Mercuryand its Infinite Forest, there will be a new social space to visit called the Lighthouse, as well as new missions, strikes, raid, free roam activities, world quest, and more"