1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Destiny Ghost Edition

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door NaiZuro, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    NB. Verkoop gaat niet door i.v.m. incompetente winkel.

    Goedenavond!

    Bij deze bied ik 1 van mijn 2 Ghost Editions aan. Wilde eigenlijk gaan cashen via marktplaats maar gun hem liever aan jullie :+
    Heb voor de zekerheid destijds 2 pre orders geplaatst omdat ik er 100% zeker van wilde zijn dat ik er in ieder geval ééntje kon bemachtigen.


    Bieden lijkt me het eerlijkst (hoogste bod op dit moment €175,- / post hier of stuur me een bericht), maandag 8 september ga ik de hoogste bieder contacteren en verdere handelingen bespreken.

    De Ghost Edition is 9 september in de namiddag in mijn bezit, afhalen heeft mijn voorkeur (Almelo), maar kan in overleg eventueel ook verzonden worden.


    Wanneer je de gelukkige bent krijg je van mij een Destiny decal voor je DS4 erbij;

    [​IMG]

    Vragen? Stuur me een bericht!
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik zou hem best willen denk ik, waarschijnlijk is het bieden vanaf 150 euro of niet?
     
  3. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Klopt, vergeten te vermelden, mybad!
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Begrijpelijk, ik zou hem graag willen maar heb het geld gewoon niet. Hopelijk maar je er iemand anders blij mee :)
     
  5. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje laat (lang getwijfeld), maar ik wil hem voor 150 excl wel overnemen. Ik wil hem dan wel graag laten verzenden naar Groningen.
     
  6. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Check je PB / EDIT gedaan / tevens kick
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina