Jou Engels was prachtig man. QuicK! Naar the chamber voor the Supplicants... opschieten! Ik heb komend weekend tijd om 3x de VoG te doen Atheon dan... Succes morgen @bulletproof010
Serieus, ik speel Destiny al sinds week 1 en kom er nu pas achter dat er hier een draadje over loopt qua matchmaking Ik heb een Hunter 31, Warlock 30 en Titan 29 maar nog nooit Crota gedaan. Iemand die een keertje 's avonds een plekje over heeft? Voeg me toe: "Odol McAwesome"
hhaha, dat is waar.. Alleen maar ps4 fans daaro Vanavond nog twee keer crota killen, hopelijk daaruit de helm en/of blackhammer krijgen.
Ik morgenmiddag niet Mensen die nu zinnen hebben een VoG-Atheon te doen? M'n mic is helaas overleden maar heb ervaring
Mensen morgenavond zin en tijd om Crota op hard af te maken? Door mijn disconnect is me dit niet meer gelukt. Ik heb een cp bij Crota staan. Animo? Ik kan vanaf een uur of 6
Ik heb ook nog een Atheon cp op hard, voor de mensen die nog geen Vex hebben (zoals ik) Die wil ik eigenlijk ook even op m'n 2e char zetten. En heb een Ir Yut cp op normal.