Eerst maar is afwachten wanneer alles weer online gaat. Ben er zelf tussen half 11 en 11... Als er mensen zijn die hem 1 of 2 keer willen neer meppen, prima!
Vanavond om een uur of 23:00 @Rampage @Graveheart Verdere gegadigden? @bulletproof010 @Ic3DFire @RVDV @nawa ? @Ic3DFire Op Normal naar Crota hobbelen en vanaf daar op Hard eventueel?
Had al aangegeven bij Waldini dat ik online was (yep, ik ben erbij!). Volgens mij gaat dat overgeven van CP's niet meer, van normal naar hard. Vorige week kon ik een CP krijgen via LFG.
Als er plaats is wil ik hem ook nog wel ff afmaken op normal. Fucking leerzaam dat soort sessies! Vanmiddag met (veel!) hulp van Hybrid en Maddmonkey voor het eerst Swordbearer geweest.
Met zweet in de naad het zwaar doen. Beste manier om het te leren Had ik met die heren in VoG ook... spannend als je die relic gebruikt en niet weet WTF je moet doen.
Ja die behandeling ging ik ook nog een keer krijgen geloof ik Maar, bij nader inzien wordt het nu wel erg laat voordat die servers weer up zijn.. Ik schuif mijn sessie maar door naar morgen.
Ik zit nog eens even te kijken... heb ik die raid van net gewoon flawless gedaan! Nou, das ook wel eens anders geweest!
Pff jij bent ook dood gegaan hoor. http://destinytracker.com/destiny/games/1/4611686018429857313/2305843009263587151/1908314527?page=0