Ben beschikbaar. Ben sowieso down voor een Raid level 26 of 28. Level 30 weet ik niet of jullie serieus wat aan me hebben met level 28 dan. Kan te weinig damage doen met level 28. Langst levend blijven is niet zo'n probleem, dat hebben jullie wel gezien de vorige keer, zelfs met mn level 27 toen
Las op internet dat de raid op hard niet te doen is op level 28, misschien iemand op dit forum die dit kan bevestigen? @Grave Is je PSN id: Grave? Dan voeg ik je even toe.
Zijn er nog mensen die vanaaf zin hebben rond 20:00 te raiden?? Ik ben een warlock van lvl29 Xbox one Gt : Bulletproof010
Nog een level 29 of 30 die zin heeft om hard te clearen vanavond? We beginnen om 19.30 en hebben nog 1 iemand nodig. PS4 Reageer, stuur me een PM of add me op PSN: NaiZuro
Geen probleem ben nog een groep bij elkaar aant zoeken. Zijn nu 3 man zeker en 1 mischien. We hebbe 5 man nu.. Jij bent de zesde maddmonkey
Iemand vanavond de raid doen op xbox one? Ik ben in m'n eentje maar zou graag een groepje joinen. Ik kan vanaf half 10 ongeveer. GT: NE0 ID
Ligt geheel aan de groep. Heb er 7 uur over gedaan, maar ook anderhalf uur incl disconnects en pauze. 27 is wel prettiger. 26 kan, maar je gaat het zwaarder krijgen. Ideaal is het om 28 te zijn.