Het scheelt ook echt heel veel dat iemand de weg weet, het middenstuk is nog steeds een gigantisch doolhof voor mij.
Haha ik voel mij daar juist helemaal thuis nu. Zag vandaag nog een nieuwe pathway naar de templar. Vanavond even checken
Ben blij dat we jou hadden als gids @Maddmonkey! Anders hadden we nu nog rond gelopen hahaha... Overigens weer terug op level 28. Mis nu alleen de Chest nog voor mijn Titan... Snel maar is een raid plannen weer.
Xone of ps4? Ben Lvl 27 titan... Wacht met uitgeven van me shards tot ik exotic armor heb, anders al 28 geweest...
Nog mensen intresse in een raid vanaaf?!? Min lvl 28 en met ervaring graag!! Heb nog 4 man nodig op xbox one.
Mensen die zin hebben om mee te doen met een nieuwe Raid Party op de ps4? Dan gaan we op een vaste avond 1x per week de Raid doen. Je moet wel minimaal level 28 zijn, anders is het teveel gekut. Hebben nog 3 plekken vrij.
Dat van 28 is niet echt nodig imo. Ik heb net de raid gedaan op level 26 (bijna 27) en kon meer dan prima mee komen. Ik wil wel een keer meedoen, maar dunno of dat elke week lukt.
Ik wil ook wel mee doen. Heb redelijk snel toch mijn 2e char ook op 28 dus dan is een 2e raid groep wel handig.
@Delphiki @Cookie Ja vanavond 7 uur. @JohnDb heeft net via PS afgezegd. Dus we hebben nog een iemand nodig. Ik zal even kijken of ik iemand weet, kunnen jullie dat ook doen?