Tss, ik had vorige week 80 kills meer dan de nummer twee met mn non-void wapens Deze week ging t allemaal zo vlot dat ik voor mn gevoel inderdaad amper wat gedaan heb Maar dat jullie niet een half uur op me hoefden te wachten bij t springen compenseert dat ruimschoots Maar ik ga wel atheons epilogue en prszsztbla revenge levellen voor als we ooit eens hard gaan proberen
Tuurlijk kan t zonder ook maar t scheelt een hoop als je goeie void wapens heb en de rest van t team.. Ben gister in 70 min de normal raid doorlopen en in bijna 3 uur de hard raid.. Denk zonder die wapens t tog allemaal stuk langer en lastiger gweest was...
Nope, maakt op normal weinig uit Wij zijn zondag een uur en een kwartier bezig geweest geloof ik Het helpt denk ik wel als iedereen 26/27 is, maar als je party 28/29 is doe je al damage zat
Voor de meeste enemies maakt het niet uit. Want die hebben toch geen schild. Alleen de Praetorians zijn irritant met hun schild. Tuurlijk met normale wapens gaat die ook wel neer maar als je een goede void fusion rifle hebt dan knal je met een charge zijn schild eraf en een kwart van zijn leven.
Wel als je level lager is dan de vijand. En er lopen mobs met hogere levels dan 26 in de raid Maar als je 29 bent heb je dus nergens de -20% damage voor het underlevelled zijn Toch?
Ik begrijp je ff niet... Je wapens moet je zelf tog juist upgraden voor de extra damage.. Ik heb t nergens meegekregen dat je light level ook je damage omhoog brengt.. Maar ik kan t natuurlijk gemist hebben.. Hoe zit dat dan precies? Je armor zorgt wel dat je supers en je grenades sneller kunne tog..?
Ik zoek nog 4 man op de ps4 voor vog normal vanavond 7 uur. Liefst allen level 28 en ervaring met Atheon zowel in de portals als erbuiten. @Cookie @Delphiki @Grave Hebben jullie toevallig al een level 27/28 alt?
Okok en waar staat dat als ik vragen mag.. Zat gister ff te zoeken naar dat damage gebeuren hoe dAt berekend word maar kon nergens echt duidelijkheid vinden...
Zijn er hier eigenlijk vaste groepen die op vaste momenten de raid doen? Ik heb al een aantal berichten gepost, maar krijg hier telkens geen reactie erop. Zitten de groepen al vol, of zijn deze er gewoon niet...?
hier staat het wel goed uitgelegd http://www.reddit.com/r/DestinyTheG...is_how_light_levels_affect_your_gameplay_and/
Ik zoek ook nog een vaste raidgroep op de xbox one. Heb normal en hard beide al voltooid. Speel liever met een vaste groep Nederlanders dan steeds met random amerikanen van het Bungie forum
Maak vandaag een alt aan. Kan wat dubbele items aan mn alt geven, dus hoop dan snel op 27 te zitten met de alt.
Wat is een alt? Ik wil ook wel de raid doen vandaag als er plek is. Speel op de ps4 en ben bijna lvl 29