Ik zou ook graag the vault of glass willen proberen, maar heb helaas niemand. Als iemand zin heeft, ik ben een lvl 25 titan defender, dan voeg me toe: deadly seconz
Zo langzamerhand ben ik ook wel toe aan het proberen van een Raid. Level 27 en een half, op de Xbox one. GT: IceDFire Vooral 's avonds beschikbaar, met uitzondering van dinsdagen
Dat zijn er 6 voor de xbox one toch? Mooi ! @deadly seconz ben bang dat dat hem niet gaat worden man niemand hier die hem op de 360 speelt
Ik ben beschikbaar voor Vault of glass raid. Level 27 Hunter. Heb de Vault 1maal gedeeltelijk gedaan. Moeilijkheid zit hem er voor mij in dat ik enkel overdag kan tot een uur of 15:00.
Vault of Glass neemt als je een goed team hebt dat ervaring heeft met raiden, dus ervaring met tactics oppikken en communicatie voor op stelt, schat ik twee avonden in beslag.
Vanavond ben ik in ieder geval online. Laten we om 19:00 afspreken, dan contacteer ik even die bezette plek van mij en JohnDB probeer ik ook even te contacteren. EDIT: heb ook de xbox one lijst bijgewerkt