Tja makkelijk ist niet... Maar met 2 onervaren mensen zou t tog opzich makkelijk moeten kunne in rap tempo aangezien er maar 4 man met de relic overweg moeten.. Die twee onervaren man hoeven alleen maar te knalle op vijanden of oracles..
Haha ja klopt xbox1 .. Mijn smartglass flipt m ook vaak.. Ken vaak geen berichten sturen naar mensen.. Maar je had me al gevonden ? Ben nu aan t werk, Zal je vnaaf ook ff toevoegen. /// al gedaan via smartglass
Ik kan dan wel, één vriend van mij komt pas rond 21:00 uur en die ander kan vanavond helemaal niet... dus weet niet hoeveel we dan hebben? Misschien dat @Eetstokje ook mee wilt doen? Of @Mallakai..
Anders kunnen we misschien nog mensen regelen via het Destiny forum? Ik heb nog twee britten geloof ik in m'n lijst die online staan die ik kan vragen.
Onze vaste raid party is uit elkaar hoor ik net dus we zoeken 3 nieuwe mensen voor normal. Ben je level 28 of hoger en heb je een ps4 en ervaring met de raid, dan ben je van harte welkom Onze vaste tijd was 1900 op zondag maar op zaterdag zijn we meestal ook wel beschikbaar.
Ik heb jou al in mn lijst toch? PSN naam komt me zo bekend voor mikken we dan in eerste instantie weer op zondag 19:00?
Liever zaterdag eigenlijk maar ik zet hem wel op zondag 1900. Dit is nu dus de party: @Cookie Level 29 Warlock @Grave Level 29 Titan @Delphiki Level 29 Titan @Rickk ...