Kan iemand Atheon cheesen? Er is een nieuwe manier (als warlock). Ik heb gisteren enkele malen geprobeert maar het lukt me niet. Ik heb hem nog als checkpoint tot morgen ochtend. (op normal)
Gisteren Atheon op hard net niet gehaald met 4 man(hij had nog 10% over en toen ging er nog iemand dood) Mochten er vanavond nog mensen hier zijn die mee willen helpen en veel ervaring hebben, ik heb in ieder geval een checkpoint.
kan ik ook op het lijstje heb nog geen raid ervaring. xbox one gt:ENFIELD22 class: titan lvl27 (defender op max ,striker op 85% ongeveer) legendary wapens. exotic ice breaker sniper. exotic chest armour. zou van het weekend graag een raid willen doen. op normal
Op hard...aanwezig, op normal al gedaan... Lvl 29 titan.. Al me wapens (die ik meest gebruik) max geleveld
Normal gewoon. X-junkie gaf al aan erbij te willen zijn, dus dan zit de groep vol. @X-Junk ik zal jou op de xbox adden
Zoek een groepje om op de PS4 de Raid op Hard eens een serieuze try te geven. Ben Warlock lvl 30, kan in principe elke avond wel vanaf 18.30/19.00. (vanaaf staat echter al een raid op normal geplanned, maar dat duurt een uurtje....daarna ben ik ook nog beschikbaar...zal rond 21.00 zijn) Wie wil??
Nog 1 iemand op de xbox die vanavond de raid op normal wilt doen (19:30) ? Er kan iemand niet, dus komen nog eentje tekort