Redden jullie vanaf 22:00 vanavond? @Delphiki @Cookie @Lijpe Mocro Zoja, dan heb ik er 6. Weet alleen niet of @Grave kan? Anders hebben we er één te veel denk ik.. Edit: Zie nieuwe bericht onderaan.
22:00 is voor mij te laat, moet morgen erg vroeg in de auto zitten als de rest allemaal wel kan incl Grave dan doe ik wel alleen zondag mee
22:00 op een doordeweekse avond? Weet niet hoe handig dat is. Half 8, 8 uur niet handiger dan. Heb je nog wat uitlooptijd. Dacht dat onze groep weer zondag ging zoals vorige week. Ging zondag prima. Zou beetje kut zijn als de ene helft em alvast ging doen en zondag er niet meer is.
Vind zelf 22:00 ook aan de late kant hoor, maar een maatje van me wilde vanaf dan mee doen maar dan heeft hij gewoon pech. Even op een andere tijd dan. Vanavond 20:30, who's in? Daz Lijpe Mocro
Wellicht is het handig om dit ff in een groepsgesprek te gooien, das wat overzichtelijk met meldingen zonder dat we het topic steeda hoeven door te bladeren. Ik raid in een andere groep met een andere character en dit gaat altijd prima op deze manier.
@Grave @Delphiki @Daz @Kevf @Rickk Kan iedereen weer zondag 1900? Zijn er nog mensen die zondag middag kunnen op de PS4? Wil hem het liefst weer 2 keer doen, ook al ben ik level 30 met mijn Warlock.
Sorry man maar de groep waar ik al vanaf de 2e week Destiny mee raid gaat voor uiteraard. Heb nu wel 3 characters waar ik mee kan raiden dus ik zal vanavond gelijk even vragen of zondagavond een vaste prik wordt.