Denk dat je beter eerst normal kan doen en proberen.. T is echt een stuk lastiger hard.. Maargoed we zitten ook al zo goed als vol... Alleen @Maddmonkey heb ik nog niet gehoord. Mocht t zo zijn dat we plek overhebben dan laat ik t wel ff weten.
Op m'n Hunter ben ik maar gestopt bij Atheon. Hadden 3 mensen in de party die niet wisten wat ze met een "shield" moesten doen Dus heb nu een normal CP voor Atheon
Vroeg op de avond wil ik hem nog afronden. Als ik een groep van zes bij elkaar kan krijgen, prima Heb ondertussen de IceBreaker en de Preadyths Revenge (sniper van Atheon). Ben tevreden. Ook weer de nodige Shards en Energy meegepikt. Jammer genoeg op geen enkel character een Raid Piece. Misschien op m'n hunter vanavond
Gisteren de helm uit de raid gekregen, bedankt jongens!!! Speelt erg soepel met jullie, vooral bij Atheon te merken (vaak met random mensen daar gestopt omdat ze teveel prutsten). Al zou ik nog een keer de raid willen clearen zonder dood te gaan
Geprobeerd om mijn hunter naar level 29 te krijgen, maar zit vast op sapphire wire en glimmer . De glimmer is niet echt het probleem, maar jezus wat is het lastig om sapphire wire te krijgen. Ik doe vanavond dus de Oracles + Templar @ de hunter, daarna stap ik over op de Warlock!
Haha! Zou ik graag willen doen, alleen vanavond niet Wil m'n wapens enzo eerst upgraden en m'n Titan op 30 krijgen. Als level 29 deed ik te weinig damage helaas... Dat merkte ik maar al te goed tussen jou en @Hybrid
Heren! Mochten jullie nog een keer de Hard Raid doen, laat me dat dan even weten? Kan ik dat even inplannen Komt helaas telkens wat tussen anders had ik graag mee gedaan...
Ik heb nog een checkpoint @ Templar mocht het nodig zijn, ik probeer mijn hunter zo snel mogelijk omhoog te krijgen (kan nu ook level 30 worden!), ik wil best wel meedoen mocht mijn hunter zo ver zijn .
@Ic3DFire ... Prima! Daarvoor is toch niet veel te halen Ik hou me graag aanbevolen! Zullen er vast nog meer zijn?