Geen flauw iddee eigenlijk meer haha ik wil m gewoon ff in rap tempo verslaan want wil ook gewoon ff tijd hebbe voor crota uiteraard en als er 1 of 2 van t crota team van gister ff ken helpen is t zo gedaan natuurlijk.. Ik ben zelf al 18:00 online...
Ligt eraan wie er komen helpen natuurlijk.. Gister met rhoon en hybrid erbij was t echt 15 min werk... Mja wat ik al zei uiterlijk 19:55 stop ik ermee gehaald ofniet...
Normal al meerdere keren ook gehaald! Hard enkele malen echter bij het einde verliet iedereen het fire team een keer geheel uitgespeeld Vision of Confluence primary LIGHT/Beware - Broken Truth-LR1 als special Hezen vengeance als heavy
19:15 met behulp van flayner en monkey... Die ik heeel dankbaar ben uiteraard.. Als k t goed heb dus @NEO id @Frangster @FraHel @Maddmonkey @Flayner En ik 19:15 beginnen 15 min later klaar
Oke. Wie wil er morgen allemaal Crota doen? Ik wil namelijk even inventariseren hoeveel mensen er nou precies mee willen doen. Dan zouden we in 2 groepjes kunnen opsplitsen ofzo (iig voor de eerste twee checkpoints). "Ervaren spelers": @bulletproof010 @010 Rhoon NL @Hybrid @fa2newb @ReSoN (?) @Maddmonkey "Groentjes": Daarnaast zijn er nog 2-3 onervaren mensen die mee willen doen Who else? Zet jezelf even bij dit lijstje dan. Level 30 is een vereiste though. Maxed wapens is ook wel handig
Aangezien het anders in 2-3 gesprekken wordt geregeld, leek mij dit nu makkelijker Even duidelijk krijgen wie er precies mee willen doen. Anders krijg je niks concreets.
ik wil ook wel mee ben 30 atm, met een beetje geluk 31 vanavond, ik neem aan dat het een fresh run is?