@bulletproof010 @010 Rhoon NL @Hybrid @fa2newb @ReSoN (?) @Maddmonkey @Ron76 @Graveheart @thiez @Nightbringer
Als het goed is hebben we ook al 3 anderen. Dat maakt 12 Gaat snel zo. Vanavond zal ik even de tijd en verschillende groepen opgeven. Eerst even overleggen met het vaste groepje (lijkt mij dat het de meeste kans op succes biedt als ons vaste groepje zich opsplitst )
@bulletproof010 @010 Rhoon NL @Hybrid @fa2newb @ReSoN (?) @Maddmonkey @Ron76 @Graveheart @thiez @Nightbringer @Flayner
Ik kan er morgen toch wel bij zijn, dus ik zou ook graag meedoen. Crota is geen probleem, de rest van de raid ken ik niet . Ondertussen ook 31 op de Titan, mijn Hunter is de volgende, Warlock kan nog niet.
He mannen, bedankt net voor de raid op hard. Helaas wilde het niet lukken. Hoop dat jullie binnenkort nog zin en tijd hebben om het nog een keer te proberen! Bedankt in ieder geval
Holy shit dat zijn nu al 15 mensen haha Is/zijn er nog 1 a 2 mensen voor morgen? Dan kunnen we drie groepjes maken! Het idee is om tot de gatekeepers te halen voor de gear dan @RVDV @Rampage @Schil1 @Porunga NL @thiez @Nukeshell
Ik zou graag willen... Echter weet ik niet of ik level 31 haal op m'n Titan. Een Crota run zou ik wel willen doen een keer. Hoelang duurt het voor we bij die Gatekeepers zijn?
Ik wil gerust meedoen, Ik heb wel enkel overdag tijd. dus van 10:00-15:00 ivm werk. Voeg me maar toe: BekSide 31 Warlock 31 Warlock 30 Hunter Crota deze week 4 keer neer gehaald.