Waldini en nightbringer moeten nog wel even wat van zich laten horen Jij hebt iemand geregeld bullet? Iig gaan jullie op de reservelijst. Met zoveel is het nog maar de vraag of iedereen kan en er ook is.
Nu bidden dat m'n chat goed werkt. Heb het nu zover dat m'n NAT op moderate staat, moet normaal geen problemen geven.
Ja als er ergens 1 tekort is kenne we wissellen tog.. Ik heb tot zover 1 plek vrij weet niet hoe t met de groep van hybrid zit.. Ook al vol??
Ja mischien zegge er mensen nog af vanaaf en anders een andere x.. De bedoeling van vanaaf is om ff die twee checks te halen iig.. Heb 3 chars dus voeg mij anders maar ff toe GT : bulletproof010
Als waldini en nightbringer niet kunnen, dan kunnen we schuiven. Voeg mij vanavond iig ook toe deze week wordt er zeker nog wel meer geraid.
Ik kan vanavond sowieso, de rest van de week is de kans groot dat ik niet kan. Dus voor mij persoonlijk MOET ik vanavond .
Ik bedoelde schuiven qua teams ons team zit nu in principe gewoon vol om half 9 maar waldini moest het nog maar zien en NB heeft ook nog niet gereageerd. Op dit moment zijn er dus nog 2 plekken in te vullen degene die zich als eerst hebben aangemeldt gaan logischerwijs voor. Echter weet je nooit of iedereen er nou is. Dan zijn 2 mensen als back-up zeer welkom
Je kan mij en mn maar op de reservelijst zetten. GT: Nawa Montana / Daroe Bhai. Wij zijn rond die tijd wel online.
Top ! Tot nu toe staan de plaatsen nog steeds open. So be prepared. Het is trouwens bij elk groepje voor een aantal de eerste keer, dus tot en met het tweede kistje iig.
Nawa had zich eerder gemeld, maar hij wil volgens mij met twee man joinen. Dat kan niet. Mocht hij toch alleen willen, geef ik hem voorrang. Als hij met twee man wilt, zal dat later in de week dan moeten en dan mag kleine basje wel bij groep 2. Dan @Nightbringer bij groepje 1 bij bullet en Rhoon ?