1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Top. :)
    Het is zelfs cheaten eigenlijk. Want je breekt de game door middel van het disconnecten. Mensen moeten het zelf weten maar het is gewoon zonde voor je eigen ervaring. :)
    Daarnaast is Crota helemaal niet moeilijk als je het gewoon doet.
    Hadden we het gisteren ook al over in de party. Straks zijn er allemaal level 32's en en is de hard raid gefixed en dan weten veel mensen niet wat ze moeten doen. Zelfde was met Templar en Atheon. Dus eigenlijk wel goed dat ze hard raid later laten komen. :)

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    AnubisNefer, Flayner en nawa vinden dit leuk.
  2. thiez

thiez Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    is er vanavond nog een crota run ??

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    We gaan zo een raid doen, nog 1 mannetje nodig!

4. thiez

thiez Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Oke ik kom er aan

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daarom heb ik bewust gekozen om hem compleet te doen. Tuurlijk heb ik de "cheese" toegepast met andere maar dat maakt de ervaring wel veel minder. Crota heb ik overgehouden voor het echte werk. Ga hem vaker compleet doen zodra het kan... Was een prima ervaring gister! Erg tof om te doen. Ben inderdaad bang dat de vele glitches/cheese methodes een hoop "pro's" voortbrengen op DestinyLFG. Als level 31 ben je al nergens omdat de meeste niet legaal 32 zijn geworden. Erg jammer, want de site is ervoor om lagere levels enzo te helpen.

Vond overigens de VoG ingewikkelder. Met de relic, teleporten en de Venus/Mars gates. Dit is echt een knal-raid. Kwam de Hard mode van de VoG ook niet later?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee was er gelijk. Maar duurde wat langer omdat mensen meer moesten levelen. :)

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hard raid zal vast achter zijn gehouden zodat er niet gelijk gekaast kon worden... ben alleen erg benieuwd of ze daadwerkelijk de boel gaan fixen...

8. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Stond een leuke topic op het bungie forum. ik dacht, ik deel hem met jullie! :+

Edit: wel in het verkeerde topic gezet zie ik nu maar dat kan de pret niet drukken.

My 15 year old son, who has always seemed to me to be a little more feminine then most boys, sat my ex and I down and said he wanted to talk. As he began to speak I saw his eyes tearing up and his voice broke a bit.

He said, "Mom... Dad... I've been meaning to tell you this for a while but I've been scared to say anything."

My ex said, "Honey what's the matter?"

He says, "I think... I think I might be a hunter." He broke out it tears.

All I'm thinking is; I've lost a child.

I said, "Are you sure you're not a warlock?!?! Even a titan?!?! Please son please!"

My ex looks at me with disgust. "Are you serious?" she said.

My son said, "Dad I'm a hunter. Look." He crouched down and began to turn invisible.

My ex says, "Honey we will love you whatever class you are.RIGHT?" She looked at me.

I left the room in horror. I don't know what to do. I can't even use him for the raid. What should I do? Should I throw him into the pit and let the hive take his light? Please help!

Ic3DFire vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice hahaha!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haters gonna hate. :p

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    It's okay Hybrid. We won't throw you in a pit (yet).

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet?
    Man, kom op. :cool:

13. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    #huntermasterclass :+

Trouwens, voor de mensen die wegens hackers, tijdsgebrek, kerst etc de crota raid niet hebben kunnen doen. ik zou graag willen helpen. Ik kan het eerste gedeelte solo'en(hunter) en als er een Warlock is kan het tweede gedeelte ook ge-cheesed worden d.m.v. self revive. ja ik ben anti cheese maar ik kan begrijpen dat mensen door gebrek van tijd of fireteam niet hebben kunnen raiden.

voeg me toe, ik ben vanaf een uur of 19:00 online op XBOX One vanavond. GT: Nawa Montana

(eerste twee fases = 2 chests en 2 checkpoint loots)

Laatst bewerkt: 29 dec 2014
  14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je bent anti-cheese, maar toch wil je cheesen.
    Duidelijk.

15. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Yep, like i said, ik kan het begrijpen dat sommigen niet de mogelijkheid hebben gehad om te raiden en die loot niet willen mislopen. en daar kan ik bij helpen.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Geen tijd = geen loot, cheesen is geen excuus daarvoor. Met een uurtje per sessie kun je al een heel eind komen in CE.

Rampage, Maddmonkey, Raafie en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, met hooguit anderhalf iit ben je er al door, als alles gaat zoals het hoort.

18. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Iemand nu zin om atheon op hard te doen toevallig...????

Sent from my iPad using Tapatalk

19. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    vanavond wel... wil eigenlijk de hele VOG nog op hard doen vanavond:whistle:

Moet nog de icebreaker of de Vex hebben:cool:

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Uurtje per sessie? 45 minuten en je kan de raid gewoon helemaal doen :+ Vind het eigenlijk echt te grappig dat de boss binnen 2 zwaarden al te doen is haha...

Deel Deze Pagina