Als Crota morgen wel soepeltjes gaat, zou dat wat mij betreft kunnen, ik weet niet of de kleine van Waldini er ook zo over denkt tho . Voor Crota full @ 14:00 morgen middag hebben we nu: @Nightbringer @Graveheart @Ic3DFire @Rampage
Mooi, kunnen jullie ook eerder want ik moet uiterlijk 3 uur weer weg ivm werk. Ik kan namelijk vanaf 1 uur. Hoelang doen jullie er meestal over?
Drie kwartier is wel te doen toch? Vanavond waren we een kleine 2 uur bezig voor drie runs ofzo? Dat met switchen ed. Valt echt mee tov vog. In dezelfde tijd doe je crota gewoon al 2 keer
Nou dat lukte mij gisteren niet, niet verder gekomen dan de brug... Ik zat bij een heel slecht team, allemaal level 31's waarbij ik als beste naar voren kwam met mijn level 30 Eén iemand was wel goed, kon de raid wel dromen net als monkey, maar de rest verneukte het steeds Zelfs het eerste stukje gingen de slechte vier constant dood -.- Maar het hielp wel dat ik mijn shield steeds dropte als we een paal verder gingen, zodat ze tijdelijk een overshield hadden. Oow en voor de tweede keer de fists gekregen, schiet niet op zo... Sorry voor de rant, maar het ging gisteren kut. Vanavond maar even NF doen. Eens kijken of er ook mensen zijn in de Bungie.net groep Xbox One die zin hebben in NF.
Ging net best lekker met Crota Paar lvl 30, ik o.a. Maar kregen het toch mooi voor elkaar. Staat er nog een moment gepland waar hier een groepje Crota en de VOG nog wil gaan doen deze week? Als ik kan wil ik graag joinen!
De beter kon ik wel, maar de rest waren vrienden van hem volgens mij. Maar waren niet echt goed of luisterden maar half naar instructies Moet ik eventueel ook nog op 1 char...