1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zeker :) ik kan vanavond ook wel lang trouwens! Vrijdag kan ik ook wel slapen :+

2. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben zeker in voor 2 runs, ik heb het gevoel dat we Crota zo down hebben!

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Succes alvast heren. 32 moet me dit weekend wel gaan lukken. :)

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Succes! 32 moet me wel lukken met de HoW update, is er ook een VoG raid vanavond?

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik wil VOG wel meedoen, maar ik ben 29,80 :D dus als er plek is en jullie willen een noobje erbij hebben. Dan geef maar een gil :D

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    @RVDV Zaterdag iets meer kans op VoG. ;)
    Ik wil 'm sowieso doen op Normal op de Hunter / Titan.

8. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mensen morgenavond zin in Crota en/of VOG?

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    En zodra jij de Vex hebt hoef je nooit geen VoG meer te doen... ;)

10. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, nee ik blijf de raids echt gaaf vinden ;) Maar ik wil nog inderdaad graag de Vex en Fatebringer hebben!

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En heren, gelukt?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Helaas helaas :'-( erg dichtbij, maar het is vooral bij de ogre fase een lastig punt.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jullie ook niet?

Tering, wij hadden nog 2 sword strikes nodig en dan was Crota down.

Lastig, lastig dit...

25 heavy ammo pakketten weg...
    Hahahaha

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmm, das balen zeg.

Die Ogres kan je wel kapot knallen vanaf boven... als je maar voorzichtig doet. Crota op 25-30% health brengen en dan met het laatste zwaard afmaken. Hij krijgt z'n ENRAGE rond dat percentage. Staan genoeg video's waar je even naar kan kijken.

Hoe dan ook, ik vind dat hele level 33 gebeuren echt onzin. Het is nu allemaal TE geworden. Maak geen fout, zorg ervoor dat je dikke wapens hebt en zelfs dan lukt het amper.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weten en doen zijn verschillende dingen. ;)
    Weten precies wat we moeten doen. Maar alles doet zoveel damage dat wil je niet weten.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    We deden het later vanuit het ogre spawn kamertje. Dat gaat beter man, want bovenop kregen we telkens dat Crota alweer ging lopen en dat zorgde ervoor dat 1 zwaard later weer ogres kwamen.. Twee keer een nagenoeg perfecte run op die manier naar de knoppen :mad:! Maar gaat wel lukken.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    I was eagerly awaiting hard mode for a fresh take on CE. Given the complexity of design and mechanics in VOG, I was hoping that little brother CE would at least be nudged in the same direction.

That didn't happen.

From my perspective, here's what should have happened:

General

• Keep mob and boss level at 32
    • Like VOG, hard mode monster level should equal max player level. This is my single biggest issue with CE as it creates an artificial damage penalty.
    • No one likes bullet sponges especially in an FPS game, Valus proves this. If I shoot trash mobs in the head a few times with an end game hand cannon, they should die. Otherwise, this isn't fun and games that aren't fun are bad.
    • Drops need to double up on Hard Mode including chests and Deathsinger or hard will be obsolete as soon as people get their guns.
    All further recommendations below are starting from the premise of mob level 32, not 33

Abyss

• More monsters, not yellow monsters. This is a left4dead zombie apocalypse section, so add more zombies not bullet sponge zombies.
    • Force players to hold the bridge platform. This is harder than hiding or standing on things
    • Add vision impairment modifier correlating to weight. You shouldn't go blind but make darkness 10 mean more than just boots stuck in the mud.
    Bridge

• Overall the bridge is the best designed section of the raid and needs only minor changes
    • Far-side: Swords only. Once you cross, your weapons are holstered and all you get is the sword. It doesn't despawn
    • Far-side: Remove all mobs that shoot things at you and replace with mobs that punch you. Swap out ogres and wizards for more gatekeepers and knights. The Far-side becomes a melee only close combat zone to highlight sword combat. 6 people running around with swords = fun.
    Thrallway

• No changes, good mechanic with Indiana Jones door and respawning shrieker is a good change
    Deathsinger

• Don't put mobs in a game that I can't kill. This goes back to sponges and making 33 yellow knights a bad idea and not fun.
    • Add more mobs rather than harder mobs
    • Reduced timer is a good idea - leave as is
    • Make the chamber bigger and add some skill based cover elements. Current design is everyone dump rockets into a closet and don't die. Generally ugly and sloppy by design.
    • All mobs despawn after she's dead. Cleaning up trash for 5-10 minutes afterwards for no loot or purpose is boring and dumb.
    Crota

• Add a rotating elemental shield to him rather than a vanilla shield. Remember that neat idea on murmur? Yeah that. Force people to pay attention and strategize their loadout rather than spam Ghorns. Give him an Arc and Solar shield, consistent with hive, that switch each down.
    • As he's now 32 instead of 33, give him more hitpoints. Emphasize efficiency of downs and the requirement to get him down 6-8 times cleanly.
    • New enrage is a good mechanic - no complaints
    • The wizard is stupid and feels bolted on - get rid of it
    • The gatekeeper is stupid and also feels bolted on. If you don't want us in the basement just close the door
    Our group last night decided that once we get our weapons, we go back to normal because hard just isn't fun. Challenge is one thing, but basically they took CE and made everything a bullet sponge while offering nothing new to the player.

I don't think any of the features of Hard Mode are particularly interesting or add any enjoyment to the game. This was a chance for Bungie to salvage a short, bland and generally uninspired raid that fell well short of the bar set by VOG.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

@Hybrid, dat snap ik. Zoals ik al zei... ik heb makkelijk lullen. Vind dat level 33 gebeuren echt onzin. Ontzettend lui om zo een Hard Mode te maken. Wat jij post had ik ook in gedachte. Breid de raid dan uit. Maar dit? Dit is eigenlijk karig en frustrerend.

@Maddmonkey, zie bovenstaande video. Weer wat anders als normaal. Helaas wel weer de nadruk op een Gjallahorn.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    We hebben de tijd er vaak wel voor.. misschien dat we onszelf toch maar moeten dedicaten op 2 swordruns.

20. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Probeerde we ook in het begin maar er was of te weinig damage op het schild van crota, of mensen schoten te laat wanneer je crota´s schild weer kon schieten waardoor m´n zwaard weg ging voor de 3e keer.

Dat met die bubble wat Rampage hierboven zet is wel het handigste om die supercharge nog mee te pakken. Maar je moet die bubble dus precies achter de zwaarddrager plaatsen om damage te vermijden.

Deel Deze Pagina