Goed, timing en je super gebruiken. Met het eerste zwaard zoveel mogelijk damage doen dus. Met het tweede zwaard kan je het afmaken... @Maddmonkey , kijkt u even mee?
Rampage, wanneer ga jij hem neerhalen? Je lijkt het allemaal erg goed te weten namelijk Ik vind het aardig dat je wilt helpen, maar het groepje van gisteren weet wat er gedaan moet worden. Er is alleen een ruimte gecreƫerd waarin geen fout gemaakt kan worden en waar je ook een beetje geluk moet hebben. De sword bearer bv kan soms voor je neus staan, maar hij vind het ook leuk om rond te gaan lopen. Kan de hele run Vermeulen. Gisteren ook een run waarin het weer zeer goed ging, maar ik sprong achter flayner aan, cursed om een hoekje, wil nog wegspringen maar BAM! Ohk.. Ik wil met een groep waarin iig 2 titans zitten wel eens de purple boobies tactiek gebruiken
Je geeft hier zelf aan dat je een tactiek zoekt. In de party-chat ook. Dan geef ik graag advies Heb al meerdere malen aangegeven dat je meer geluk dan skill moet hebben en dat ik die raid niet kan doen omdat ik geen Horn heb. Zonder dat ding heb ik er geen reet te zoeken. Hell, zelfs met de Hunger of Crota lukt het amper. Die heb ik dus ook niet. Again, ik heb er geen zak te zoeken. Voorlopig nog niet. Als m'n Titan z'n Chest eindelijk is heeft wil ik gerust de Paarse Tiet Tacktiek met je doen. Dus niet zo op je teentjes getrapt zijn Ik zal waarschijnlijk nog harder en vaker falen.
zijn er nog meer mensen die mee willen voor een raid crota end. @Graveheart @Nightbringer hoe laat wouden jullie
Heb vanaf 7 uur / half 8 tijd. Krijg van Nightbringer een berichtje dat hij vanavond toch geen tijd heeft voor een raid.
Niet op mijn teentjes getrapt hoor ik wilde alleen aangeven dat de theorie en uitvoering erg uit elkaar liggen.
Vanmiddag raid, wie, welke, wanneer?! @Graveheart @Rampage @Ic3DFire @NE0 ID @thiez @Raafie @wiedanook
Iemand in de loop van de ochtend Crota op normal? Gisteren in 20 minuten tot crota gekomen, daarna uren liggen prutsen. Zit nu dus met een Crota cp.
Wil best de VoG doen. Moet die eikel Atheon nog een keer slopen Gefeliciteerd @Hybrid, @Ic3DFire, @bulletproof010, @Raafie, @Flayner, @010 Rhoon NL met het slopen van Crota op Hard! Hopelijk word de Tacktiek snel verbeterd zodat het appeltje-eitje word! @Maddmonkey, No hard feelings. Snap dat de video en de uitvoering vaak lastig zat is!
Dat gebeurde ook. 2e run ging Hybrid weg en kwam ik erbij. Het is vooral belangrijk dat men ergens gewend aan raakt.