1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Q&A

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 25 sep 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welkom bij het Q&A topic van Destiny!
    [​IMG]

    Aangezien het spel zelf niet zoveel uitlegt en er heel veel vragen zijn, leek het mij een goed idee om een topic te maken die up-to-date wordt gehouden met de vragen en antwoorden. Dit zal ik in de OP dan netjes neer proberen te zetten zodat jij hopelijk snel het antwoord kan vinden op jouw vraag!

    Aangezien ik geen flauw idee heb waar ik moet beginnen, lijkt het mij het beste om hier de vragen gewoon te stellen en dan komt de vraag+ het antwoord in de OP te staan.

    • Currency
      Strike playlist, public events en materials verkopen bij de Vanguard Quortermaster. Max 100 per week kan je er halen.

      Crucible rank en marks zijn niet gedeeld. Glimmer wel

      Bij Xür kun je daar exotic engrams voor kopen. Xür is te vinden in de tower van vrijdag 11.00 tot zondag 11.00

    • Engrams
      Ja een exotic engram is altijd exotic. Kan alleen voor elk poppetje zijn wat erin zit.

    • Missies
      Er zit geen verschil in qua reward. De levels van de enemies zijn hoger. Bij de weekly en daily krijg je wel meer rewards op hogere diffs.

      Matchmaking kan niet uitgeschakeld worden. Enige manier om niet met randoms te komen, is door met een vol fireteam de strike te gaan doen. Ze bedoelen dat je met een fireteam van 1,2 of 3 personen de matchmaking in kan gaan. Met drie personen heb je echter geen matchmaking meer nodig natuurlijk ;)

    • Raid

    • Character
      Level - 20, ja
      Shaders, ja.
      Eenmalig? Nee.

      Er is geen kapper in de toren en er is ook tot nu toe geen enkele mogelijkheid om jouw uiterlijk aan te passen na het eerste scherm bij het aanmaken van een poppetje!

      De cloaks zijn vooral voor de look. Er zijn class items van de drie facties die je kan kopen of uit een engram kan krijgen en als je die selecteert dan gaat alle behaalde reputation naar die factie en niet naar de vanguard of crucible rank.

      Nee, behalve er cool uitzien natuurlijk!

      Alleen van Xbox naar Xbox en PS naar PS. Niet crossplatform.

    • Enemies
      Shanks hebben geen crit spot. Echter zijn ze zo weg met een fusion rifle!

    • Factions/Reputation
      nee, ik zou mij niet aansluiten bij een faction als je alleen pve speelt. Dit komt omdat de factions allemaal crucible marks vereisen als betaalmiddel. "in een faction zitten" is niet echt sprake van in destiny. Jij kan een class item kopen van een faction en zodra je die aanhebt, gaat alle rep(utation) naar die factie en niet meer naar de vanguard of crucible armory.

      Met Crucible en Vanguard marks kun je ook wapens kopen als je level 3 bent van de vanguard of crucible rank.

      2.000 geloof ik. De behaalde reputation blijft natuurlijk staan.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
    Hybrid vindt dit leuk.
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    :thumbs: Maddmonkey.
    Misschien handig om de soorten currency te posten met uitleg waarvoor en bij wie je ze kan gebruiken en hoeveel je nodig hebt, welke upgrade materials er zijn e.d.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt pas vanaf level 20 je kleren verven, correct?
    Dat doe je met shaders?

    Zijn die shaders eenmalig te gebruiken en dan moet je nieuwe kopen/vinden, of kan ik het zo vaak als ik wil gebruiken? (er is niks zo belangrijk als er goed uitzien in rpg's :+)

    Moet ik wapens altijd discarden en zo glimmer ervoor krijgen, of is er ergens een plaats waar ik ze kan verkopen?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga dat zo doen :)!
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Level - 20, ja
    Shaders, ja.
    Eenmalig? Nee.
    Verkopen? Nee, discarden (weet niet helemaal zeker maar geloof het wel).

    Bovendien zijn shaders alleen te gebruiken voor heel je armor, je kunt dus niet aparte onderdelen van het armor verfen (helaas).
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Is er een kapper in 'the tower'?
    J/K

    Zijn die cloaks alleen voor de looks of voegt een legedary cloak iets extra's toe ten opzichte van een andere cloak?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is geen kapper in de toren en er is ook tot nu toe geen enkele mogelijkheid om jouw uiterlijk aan te passen na het eerste scherm bij het aanmaken van een poppetje!

    De cloaks zijn vooral voor de look. Er zijn class items van de drie facties die je kan kopen of uit een engram kan krijgen en als je die selecteert dan gaat alle behaalde reputation naar die factie en niet naar de vanguard of crucible rank.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    fuck deze game :mad:
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb alles van de story uitgespeeld... hoe nu verder? wachten op DLC en online verder of is er meer?
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Nog een goeie voor de OP dus.
    Wat zijn die factions en waar is die reputation dan goed voor?
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Al level 30 dan? :0
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Level 23 ik ben door de story heen.. alleen nog maar raid en mulitplayer dingen
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Moet ik me wel of niet bij een faction aansluiten als ik alleen PvE speel en verdien ik nog wel Vanguard marks als je in een faction zit?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe kan ik het beste de start post indelen denken jullie :)?

    En @Ron76 nee, ik zou mij niet aansluiten bij een faction als je alleen pve speelt. Dit komt omdat de factions allemaal crucible marks vereisen als betaalmiddel. "in een faction zitten" is niet echt sprake van in destiny. Jij kan een class item kopen van een faction en zodra je die aanhebt, gaat alle rep(utation) naar die factie en niet meer naar de vanguard of crucible armory.
     
  15. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kom je aan Vanguard Marks? Ben er nu wel achter hoe je je rank verhoogt maar nu de marks nog :confused:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Strike playlist, public events en materials verkopen bij de Vanguard Quortermaster. Max 100 per week kan je er halen.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanguard marks krijg je door verschillende activiteiten. Zo kan je vanguard marks bij de strike playlist (die op lvl 18 vrijgespeeld wordt) krijgen. Waarschijnlijk is dit de eerste keer dat je vanguard marks krijgt. Daarnaast zijn er vanguard marks te halen met de daily mission en de weekly strike die in dat linkerrijtje staan als je een bestemming kiest.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    @Maddmonkey
    Startpost:
    Currency
    Vanguard marks : krijg je door.... Je kan ..... Kopen bij..... Deze kosten .....
    Mote of Light (ofzoiets) : krijg je door... Je kan ..... Kopen bij .... Deze kosten ....



    Zoiets? Kort en bondig iig.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoe gaat het met de 'up to date' OP? :x
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu even geen tijd voor ;)
     

Deel Deze Pagina