Ik vroeg me af of je crucible en vanguard ranks hetzelfde zijn op al je personages en of je glimmer ook gedeeld is.
Kan ik alleen een legendary weapon kopen in The Tower als ik lid ben van een faction? Ik kan alleen Legendary armour vinden..
Ja, naast de afdeling waar je een schip of sparrow kunt kopen staat nog een Vanguard Quartermaster. Hier kun je wapens halen van de Vanguard.
Nee kevf bedoelt level van jouw poppetje. Alle verkopers in de tower kan je 'levellen'. Cryptarch door engrams, crucible master door crucible te spelen en de crucible bounties, vanguard armory door pve te spelen en daar de bounties van te doen. Oh en de facties door bovenstaande te doen met een class item van de desbetreffende factie. Jaaa, bungie heeft het leuk bedacht. Daarnaast kan je de rank alleen zien als je wat completed hebt (zoals een strike) of bij de verkoper zelf.
Ik zag dat de story missions verschillende groottes op de map hebben De een is een kleine cirkel, de ander een grote. Zit er nog verschil tussen?
Je geeft het verschil zelf al aan... Het ene cirkeltje is groot, het andere cirkeltje klein. Goeie OP man
Je mag mij best helpen hoor door het te categoriseren Dan kan ik het mooi in de startpost zetten. Als ik iets doe, wil ik het ook goed doen
Haha, is dat echt het enige verschil? Ik denk het niet, ik had op de maan nog niks gedaan, en toch waren er verschillen.
Dat hebben wij Nederlanders er van gemaakt, in het Engels gebruiken ze ook OP, neem aan dat ze niet de woorden openings en post gebruiken
Natuurlijk zou het in het Engels geen 'openings post' zijn maar 'opening post' Die gene met de begin post is dan de 'TS' oftewel 'topic starter' en het Nederlands is dat dan weer 'topic starter'. oftewel :indewar: oftewel :intheoorlog:
Wat doen die verschillende levels nou precies bij de story missions? Want als ik zo'n missie op bijvoorbeeld level 28 zet zie ik geen verschil in rewards of iets dergelijks vergeleken met level 12.