Is dat Titan raid armor? Die is best vet. Ik heb alleen nog maar een helm en boots (die helm is te lelijk)
Valt me trouwens op dat heel veel mensen de Helmet als Exotic hebben en de rest van de armor dan Legendary. Is er een taktische reden voor dat de helmet zo populair is, of is dat simpelweg omdat die er fancy uitziet?
Ja, want anders kan je alleen level 30 worden door de raid helm en die dropt alleen op hard mode. Het is dus simpelweg iemand die de hard raid niet gedaan heeft Oh en de helmpjes zijn voor de Hunter de beste keuze.
Ik heb de hard raid inmiddels stuk of 6x gedaan, maar nog steeds geen raid helm. heb ook exotic gauntlets en een chest armor naar light 30, dus hopelijk krijg ik snel de helm en kan ik setup switchen zonder levelverlies
Ik heb op elk poppetje de raid helm en een exotic en een chest armor. Ik wacht bij mijn Hunter en warlock nog steeds op handschoenen of chest uit de raid Maar ik denk dat ik mijn Hunter level 30 ga krijgen door iron Banner. Heb al de chest daarvan en zou dus alleen handschoenen nog moeten hebben.
Ziet er strak uit @Hybrid! Pfoe.. Die Trials of Osiris Gear staat echt awesome op een Hunter... To-Do-List; Titan level 34 : VoG armor. Warlock level 34 : PoE armor. Hunter level 34 : ToO armor. ... tijd is alleen het probleem.
Jaloers. Fucking trials lukt maar niet. Echt irritant. Met meerdere geprobeerd, maar toch lukt het niet om een of andere reden. Baal hier dik van.
lol @AnubisNefer ik krijg het ook niet voor elkaar, maar ach zijn ergere dingen toch Ik wacht nog op @Raafie @nawa @Maddmonkey @Hybrid @Rampage om mij te carrien lol