Dit ben ik Wat doen jullie eigenlijk met die overige spullen die je niet draagt? Verkoop je ze weer of sla je ze ergens op?
Hmm, vaag ik ook op Android. Succes met zoveel poppetjes tegelijk tip: doe eerst gewoon 1 tot level 20.
Haha, had ik in de beta ook, drie classes tegelijk. Dat beginstuk kan ik na de alpha en beta met mijn ogen dicht doen, dus heb gelijk alle classes aangemaakt. Ren er toch met sneltreinvaart doorheen. (trouwens, hoe hatelijk dat je de cutscenes niet kunt skippen!) Ik ben van plan om eerst met de Hunter te spelen, daarna zie ik wel hoe ik ga aanklooien. Hoef ik tegen die tijd iig niet meer te twijfelen over de look, ze staan al klaar! Pff, maar het is wel een guardian op de pasfoto dus het telt wel!
@Maddmonkey Ik zit op Android 4.4.2 misschien dat het daar iets mee te maken heeft (misschien werkt een eerdere versie niet???)
Die cutscenes niet kunnen skippen is echt hinderlijk idd. Hunter is een goede keus. Net zoals Titan en Warlock bungie heeft het goed gedaan vind ik qua classes. Ik vermoed alleen wel dat er nog een subclass bij gaat komen. Aah, die heb ik niet nee.
Subclass komt er zeker bij. Er is nog een derde vakje bij subclass en die staat er niet zo maar denk ik.
Hopelijk passen ze wel aan dat je je super niet kunt gebruiken in PvP. Gaat nergens over soms, vooral die golden gun van de hunter . In PvP word het meer als laatste redmiddel gebruikt, dus als je iemand bijna killed die toevallig zijn super vol heeft geladen gebruikt die hem altijd op jou...
OP bungie.net bij de Geimoires(geen idee wat je ermee kan doen trouwens) zag ik in ieder geval al de planten Jupiter, Mercurius en Saturn staan