Ik zou meer moeite hebben gedaan als de Y2 Triumph ook echt wat zou hebben als reward. Silver? Sparrow? Armor? Wapentje? Noem zo maar op. De Y1 had tenminste nog een fatsoenlijke emblem. Vind Y2 Destiny ook niet echt geweldig imo. Teveel gekut en pas op het laatste (April Update) werd alles stukken toegankelijker. Nu, in Y3, zie je hetzelfde. Het levelen gaat langzamer als voorheen (+1 light) maar dat zal z'n redenen wel hebben. Kwa content is het een prima toevoeging en ben ik al blij zat dat er weer wat nieuws in zit. De hele Plaguelands is gewoon een vette setting.
Je merkt alleen aan alles dat dit in elkaar is gezet om zo ervoor te zorgen dat de interesse bij de game Destiny blijft. In januari werd bekend dat D2 pas in 2017 zou komen ... dat hield in dat we dus t/m september (?) 2017 geen nieuwe content zouden krijgen. Hoelang blijft een game dan nog speelbaar? 1,5 jaar niks nieuws. Dan bloed het langzaam dood. Goede zet om Rise of Iron (wat denk ik bij D2 hoorde) te releasen.
Toch ben ik heel erg benieuwd wat er allemaal nog gaat komen (content) of wat er gevonden gaat worden. Maar fuck ... ik kan serieus niet wachten om echt 3 verschillende Armor setjes te gaan gebruiken...
*zet raam open*
O, welke Exotics tellen mee in je Iron Book? Gjallarhorn? Thorn? Young Wolf en ... ?
Laatst bewerkt: 21 sep 2016