Zo de grind is absurd man. zit nu vast op 374 omdat er geen ghost van 365+ wilt droppen (uit 15+ faction packs) Maarja. Mn team is raid ready. Vanavond 1900 gaan we XBW op de map zetten en netherlands first halen(lol). Twitch: NawaMontana Sent from my iPhone using Tapatalk
Tot 365 ja. Daarna exotic engrams, pakketjes van factions, gunsmith, nightfall, crucible legendary wapens. Eigenlijk van alles.
Wel chill dat ie alles 350 heeft...als je nog niet in de buurt bent met je eigen spul, en je genoeg strange coins hebt, kun je makkelijk bijna al je gear op 350 zetten, en je primairy ook.
Enige goede is special/heavy perk ipv specifieke wapen types zoals Rocket. Verder is het een redelijke exotic perk als het werkt zoals die taken King raid wapens
Hmmmz kom net achter iets raars op mijn ps4. Heb ooit destiny digitaal gekocht. En alle Addons inclusief ttk etc ook. Nu heb ik roi gekocht en geinstalleerd en nu zegt hij dat ik een trial versie van destiny heb. Dat lijkt mij niet maar weet niet hoe ik dit op moet losse. Zoals het er nu naar uit zie moet ik destiny opnieuw kopen. Wat ik niet erg zou vinden. Maar Rou invlusief destiny en alle add ons is 40€ en heb net al 30€ betaald voor Roi. Als ik nou destiny los voor 10kpn kopen geen probleem. Maar om nou weer 40€ te betaleb voor alle add ons die ik al heb ...
contact opnemen met Sony lijkt mij. Tot zover is RNGsus trouwens echt gul voor mij. Elke keer artifacts uit Eris pakketjes, 8 ghosts uit faction packages. I like dit nieuwe lootsysteem. Krijg vaak hetgeen dat ik nodig heb om hoger te worden. 375 op mijn hunter en titan. On the move zou ik gewoon kunnen switchen in de raid voor wat er nodig is. My guardian is ready voor vanavond Heb er echt veel zin in @nawa en crew, succes @ going for world first Laat je anders nog even blessen door @Graveheart voor de raid zodat je artifact of ghostje krijgt
Tja, ik denk niet dat wij veel meer hier voor jou kunnen betekenen hier. Ik las op reddit dat er meerderen waren waarbij dit een probleem was. Het zou zonde zijn om 2 keer voor het spel te betalen toch? Sony zou moeten kunnen zien dat jij het spel al hebt.
Daar heb je ook we gelijk in maar meestal met dit soort dingen zijn er wel weer mensen hier bijvoorbeeld die het of zelf ook hebben of wel weten wat er mee te doen. Iig bedankt. Ga maar eens op reddit kijken dan. En andere idd toch maar sny contacten
@gravehart plez touch me. Ik heb die blessings nodig. Net weer 6 faction packs en 1x eris en weer alleen cloaks en chest armors. Im done. 375 is goed zat voor vanavond hoop ik. Voor degenen die strimm zullen kijken tot vanavond en lesssgettit Sent from my iPhone using Tapatalk
Beste mede gamers, Vanavond is de release van de nieuwe Raid : Rise of de Machines op Destiny. Wij hebben nog een extra fireteam member nodig om op 6 man uit te komen. We zijn stuk voor stuk ervaren en zitten hoog in lightlvl. Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent!
We hebben een last minute delay. Een van de leden zijn nog onderweg naar huis van werken. Stream zal over 30 min beginnen. Excuses voor het ongemak Sent from my iPhone using Tapatalk