1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    hoe kan je deze dlc nou los kopen ? Vriend van mij probeert hem te kopen maar in de store en website van MS is hij nu alleen met een bundle incl de hele game te kopen en ingame moet je met silver betalen ??

Gekke is dat ik hem een paar dgn geleden wel nog kon kopen met de pre-order bonus er nog bij.

2. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja je moet geluk hebben lijkt het wel paar dagen lang vaak gekeken en ineens kon ik hem wel los kopen. Maat van mij wou de dlc vandaag aanschaffen en had ook weer het bundel probleem.

3. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe gaat t met de raid guys? Ben de stream van nkuch aan kijken en de raid ziet er echt tof uit!

Edit: en Tfue is worlds first

Laatst bewerkt: 23 sep 2016
  4. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Team giggle_monstar heeft het gehaald

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Man man wat een teleurstelling zo snel al gehaald. Geen moeilijke mechanics dus waar je uren aan het uitvogelen bent hoe deze te doen.

6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dit ziet er best wel epic uit.

Nu de helm nog:+

CrazY vindt dit leuk.
  7. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Er zitten zeker geen puzzel gedeeltes in of iets in juiste volgorde? Heb stukken gemist van vids. Lijkt makkelijker dan de vorige RAID of is het schijn bedriegd?

8. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Zojuist met @Avalon Scorpion, @bulletproof010, @Flayner en @ShadowDX de raid gedaan.

Erg vet hoe het er allemaal uit ziet.
    Mechanics waren ff uitzoeken, maar niet overdreven moeilijk.

Eigenhandig wel 2 siva cluster gevonden en diverse secret kistjes.
    Al met al helemaal niet gek voor een eerste keer nieuwe raid.

Eindbaas was nog ff net te hoog gegrepen.

Thanks boys!

Loot:
    Armpjes, beentjes en een raid ghost shell.

nawa, MightyMikeDX en Maddmonkey vinden dit leuk.
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iedereen kan deze raid blind doen hoor als je de voorgaande raids gedaan hebt en je niet een 340 light ofzo erbij hebt. Het moeilijkste was nog om de zenuwen/hype in bedwang te houden met de groep, maar zooooooooooooooooooooo vet. Die hele raid heb ik lopen kwijlen over mijn controller. Elk gedeelte gaf gewoon letterlijk een wow moment in plaats van "waar ben ik in beland, smerige kutrotzooi om mij heen".

Ik raad het iedereen aan om blind erin te gaan

nawa, Remo NL en CrazY vinden dit leuk.
  10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Fucking bungie gunt mij die expansion niet. Vorig jaar met de release van TTK heb ik geld toegevoegd op mn account om em te kopen. Zo gezegd zo gedaan, maar na het downloaden van ttk heb ik het geld teruggestort gekregen op mn account. Dus ttk gratis gespeeld. Volgens Sony hebben veel mensen dit probleem en bungie is bezig met een oplossing. Ik kan zelfs ttk niet opnieuw kopen of de complete edition om roi te spelen. Fucking gare shit. Hopelijk snel een fix

11. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Wat een raid guys wat een episch en action packed ervaring. Zoals @Maddmonkey al zei, blind in gaan.

Mn hypemeter was overloaded waardoor ik soms echt ballsdeep derin ging terwijl ik normaal wel kalm en gecontroleerd speel. Dit is wel echt geinig. De setting de muziek de environment echt heel heel mooi gedaan. Ik heb echt het gevoel dat ik heel diep in het hart van een enemy faction zijn stronghold betreed.

Mechanics zijn leuk gedaan en gelukkig, EINDELIJK heb je een raid waar niet alle druk op een persoon word gelegd (bv runner crota, relic runner atheon en oryx)

Wij hebben de boss echt absolute gekregen maar we hadden net een mannetje down in de laatste rotatie waardoor we net dat ene beetje DPS misten en moest wipen. Na ongeveer 7 uur was het wel mooi geweest. Vanavond gaan we dat varkentje even wassen.

Vandaag ben ik vroeg op de been, werken en als ik tijd heb streams editen en videos uploaden. Wat ben ik blij dat ik heb gestrimmd want ik was me toch een partij hyped.

Laatste tips, 360 lights is prima voor de eerste encounters maar voor de final boss fight zou ik toch 370 aanraden in verband met DPS en in leven blijven. het zal vast te doen zijn met 360 maar dat is dan weer een zorg minder. Voordat je begint aan de raid een quest oppakken bij Shiro-4 (Felwinter Peak). Enne.....Razelighter

Sent from my iPhone using Tapatalk

12. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Het is geen eerlijke vergelijking om andere raids ernaast te houden vind ik. Men is nu armed to the teeth en (volledig )gemin-maxed qua gear, light en informatie. Men weet ongeveer wat te verwachten/anticiperen qua mechanics.

Ik zeg het eerlijk, we hadden de mechanics steeds redelijk snel door maar dit is alleen maar te danken aan ervaringen van eerdere raids.

Zijn er zeker maar die moeten nog ontrafeld worden. Ik was te hyped gister om te zoeken. Vermoed wel enkele plekken waar er dingetjes verstopt zijn zoals een aantal hidden monitoren, siva clusters en lootchests. Btw 777 Illuminati confirmed

Sent from my iPhone using Tapatalk

ageQned vindt dit leuk.
  13. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gisteren de nieuwe raid gedaan.

Tot de laatste baas gekomen en die was best pittig. (komt vandaag wel)
    Binnen 3 uurtjes waren we er doorheen zonder te weten wat te doen.

Vind het een mooie update.
    Heel anders als de Taken King.

14. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    3 uur?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De eerste plaats heeft gecleared in 2 uur? Ervaring of niet dat is wel snel. Taken King was dacht ik 7 uur.
    Dus wel aardig verschil.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, zijn team heeft de endboss nog niet gedaan staat er.........

EDIT lijkt erop dat dit meer een raid is ala Crota, dan VoG of King's Fall.....prima.

Maar toch........als we het met dit moeten doen tot Destiny 2 over 1 jaar?

Dat zou toch wel balen zijn.....

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet eens lopen zoeken in die 7-8 uur? Wauw, wij hebben aardig wat dingen gevonden. Zelfs de exotic chest heb ik zelf toevallig gevonden. Ik was soms nog blijer om een siva cluster of een kistje te vinden hahaha.

En trouwens helemaal gelijk. Vind de raid eigenlijk best wat weg hebben van vog, zonder de focus op 1 persoon. Mensen vergeten ook dat light level is aangepast en vog echt niet zo moeilijk was zonder die light level disadvantage. Crota was ook alleen maar kut door hogere enemies en we die eerste keer als een pussy moesten schuilen om het te halen.

Denk dat het vooral door de taken King raid komt als men teleurgesteld raakt. Het zou alleen raar zijn als het zo mechanics heavy zou zijn dit keer. Oryx 'challengede' ons guardians met zijn sword logic en vandaar dat het vooral op de mechanics aankwam. Waarom zou de SIVA fallen dat doen?

Rampage vindt dit leuk.
  18. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    3 exotic chest confirmed bij ons team :cool:

CrazY, MightyMikeDX en Rampage vinden dit leuk.
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed bezig heren! Valt me alleen tegen dat er nu geen plaatjes komen van de gekregen loot *hint*

nawa, Maddmonkey en Korkss vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Eerste campaign missie gedaan. Nog best pittig. :+

En mijn DLC van de pre order ook nog niet allemaal binnen. Heb al wel mijn andere exotic weapon vervangen, nu nog even uitvogelen hoe ik die Gjalla echt kan krijgen.

Deel Deze Pagina