Nogsteeds bezig met naar een acceptabel lightlevel toewerken. Gisteren na een potje Supremacy wel een Hopscotch Pilgrim gekregen met Red Dot/Focus Lens/SureShot Perfect Balance, Counter Balance en Full Auto.
Jezus Goed, dat word dus de "Grind-pants" weer aantrekken Wil de Raid ook maar eens gaan doen. Eerst de motivatie voor Destiny weer eens zien te vinden. Ondanks RoI is 'tie erg laag HELP.
Ik was gewoon level 40 hoor De raid is echt prima. Eindbaas gehaald met mensen onder 370 light elke keer en qua damage ging het best goed. Gisteren zelfs 2 runs waarin de eerste poging al gelijk lukte. Echt jaloers op die Slayerage en Cookie... Die twomannen de raid gewoon eventjes na 2 dagen al. Het is dat ik het gisteren zelf zag, anders had ik het echt niet geloofd.
Inmiddels al 381 light. Ging met 376 ongeveer de raid in, heb oude raids in totaal wel honderden keren gedaan, had goede teammaten en afgelopen week veel tijd. Tot aan de eindbaas kan je overigens prima de raid doen vanaf 350/360. Is echt geen enkel probleem
Sherpa-Monk is back Netjes. Maar een goed team doet inderdaad wonderen. Weet nog wel dat VoG "lang" duurde en uiteindelijk binnen 1,5 uur te doen was. Crota ramde je zo doorheen en ik denk dat het met Wrath of the Machine uiteindelijk ook zo zal zijn. Niet dat dat erg is ... Ben nu level 349 ... denk inderdaad maar strikes farmen of PvP doen Wil de Raid ook eens doen ... maar dat zal pas ergens volgende week zijn. Anyway ... ligt het aan mij of is de Archons Forge echt crap kwa beloning? Je komt daar aan ... er 9/10x is er gewoon geen hol.
Archons Forge is echt crap ja qua beloningen. Een aantal gedaan waarbij ik ook zelf een key had maar 0,0 beloning gekregen
Yes yes. Het is ook een heerlijke raid daarvoor. De focus ligt niet op 1 persoon of op een mechanics heavy gevecht. Hard mode en challenge mode gaan denk ik wel een heel stuk pittiger zijn.
Misschien. Vind het altijd jammer dat die Hard-Modus of Challenge-Modus niet echt iets "nieuws" bied. Meer in de zin van, een nieuw element in de Raid zelf. Ach, ik moet eerst nog eens de nieuwe Raid gaan doen But first, grinden. EDIT Heren @Graveheart, @SHiZ NL, @bulletproof010, @nawa, @Maddmonkey, @CrazY en de rest die niet te taggen valt; Vanavond wat rondjes PvP? Archon's Forge? Whatever?
Ik doen wel mee hoor @Rampage. Ik zoek zelf ook nog een paar lieve collega guardians om mijn checkpoint af te maken. Zit in de laatste wave van de eindbaas dus waarschijnlijk zo gebeurd! Maar heb het vermoed dat iedereen zijn loot al heeft opgeharkt .
Gister een heeeeerlijke upgrade dag gehad voor mn light... 350-360 schijnt lastig te zijn, maar ben daar doorheen geblazen, kreeg bij elke strike minstens 1 item wat 1-3 light hoger was dan wat ik had. Zit nu op 362 light, dit weekend de raid maar eens proberen.
Bullshizzz , gisteren was iedereen ook bereid om met mij de (door @Maddmonkey benoemde) 2 rondjes te clearen. Het ging dan ook wel super snel, maar goed, ook daar waren mensen die hun loot al lang binnen hadden. Op een normale manier vragen en mensen niet op voorhand al veroordelen met "alle loot is al opgeharkt" helpt je denk ik wel bij het vormen van een fireteam. Succes!
Niet zo zuur @CrazY staat toch een smilie bij . Ik weet ook wel dat er genoeg mensen zijn die bereid zijn te helpen, anders had ik de post niet gemaakt . Chill the f#ck down
@Graveheart is toch ook meegeweest met de Raid? In dat geval heeft @SHiZ NL er niks te zoeken want dan zal alles ook echt zijn opgeharkt Kut Graveheart met z'n RNG.
Praat me er maar niet van.. Doe gvd 3 rondjes Archon's Forge met @Graveheart Meneer krijgt 3x legendary loot. Deze meneer krijgt 3x een blauwe engram..
Nou mijn RNG is ook niet slecht de laatste dagen. Was gisteren de raid in gegaan met @nawa en een paar van zijn matties. Fucking relaxed om meegenomen te worden. Was bij de start 354 en tot aan de eindbaas gekomen. Had tussendoor 4 x een 365 loot drop, waardoor ik nu met wat extra paarse engrams uit de raid tot 362 ben gestegen. Niet slecht. Daarnaast heb ik van het weekend die strike specifiek sniper gehad. De Devil's Dawn met quick draw en fire fly best wel tof ding. Ow en mijn geile matador viel ook in de smaak. Deze heeft field choke, full auto, rifled barrel en crowd control. Ik zeg niet slecht!
Weet je zeker dat je geen familie bent van graveheart? Deze dude trekt godverredomme 3 exotics uit de lootkistjes. Ik kan mn homie niet helpen vanavond ivm training. Kunnen mn andere Guardimatties inspringen? Sent from my iPhone using Tapatalk