Heb je twee codes gestuurd er is er daar al 1van gebruikt als je mazzel heb werkt er nog 1 beloof niks
Ik krijg net ook een mail van Sony met een code, geen pre-order geplaatst of niks. Maak er dan gewoon een open bèta van
Zaterdag komt er voor twee uur een nieuwe PVP-map beschikbaar. 23:00u NL tijd. http://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update---07182014/en/News/News?aid=11938 Oh en je kan je character tussen last en current gen transferren.
Net even een uurtje oid gespeeld. Het openingsfilmpje is erg nice. Het spel zelf speelt lekker weg en heeft een toffe eigen stijl qua kleurgebruik en hoe de personages er uit zien: If Halo and Mass Effect had a baby..... Het desolate gevoel op de eerste missie zette een toffe sfeer neer en ook het verhaal wordt netjes verwoven met de levels. Straks nog even verder in een fireteam. Vooralsnog best te spreken over het spel.
Heel erg bedankt man. Echt super relaxt. Ga zelf nu wel achter mijn codes aan, want vind het nog steeds echt bullshit. Als ik ze krijg dan zal ik de code die ik over heb weer aan jou passen.
Gaat de lvl cap ook nog omhoog als er nieuwe comtent komt in de beta? Heb best wel wat blauwe gear in mij stash maar is allemaal lvl10...
Vandaag komt er nog een update..... Iron Banner? Met time fixed rewards. Lees hier.... http://www.bungie.net/en/News/News?aid=11938
Drops. Heb 2 wapens, wat armor en 1 cape. Alleen op die cape zitten helemaal geen stats of iets. Wat niet zo goed wat ik er mee moet lol. Dus geen hogere lvl cap, maar wel iets meer content? Wie is Lord Saladin btw?
Er mee patsen . Heb tot nu toe enkel greens bij de strike gekregen. Denk dat Lord Saladin gewoon een hoge Guardian is die het aanspreekpunt is voor dat PVP-evenement.
Dacht missien iemand beneden in de kelders. Las dat mensen de wel neer kregen met 1 damage per keer. Nij mij blijven ze immune en heb een wapen met 97 attack. Lijkt me dus niet dat je ze in de beta kunt slopen. Als je die missie doet waar je steeds quests op de grond op pakt kun je die misses ook eindigen. Of is er geen eind aan die missie?