1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, dat heb ik een keer gehad tijdens de VoG bij de Templar. Pakt ie gewoon ineens dat artifact omdat 'de uitleg duurt te lang hoe moeilijk kan het zijn'.
    Ook direct gezegd 'prima, zoek het maar uit dan'. 2 seconden later was ie dood. Die heb ik effe lekker de hele tijd zitten treiteren. Was ook de laatste keer dat ie meedeed. Ik kan daar slecht tegen.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Maddmonkey is altijd al een "Sherpa" geweest. Toen de VoG net uit was heeft hij ons daar ook doorheen geloodst. Duurde 2 dagen (flink aantal uur) maar uiteindelijk wel gehaald. Daarna kwamen er steeds meer bij en voor je het wist kon je hem zelf doen met onbekende. Wat eerst uren duurde was nu binnen 1,5 uur (max) te klaren. Goede herinneringen aan de Raid :) Beste moment waren dan altijd die smerige klote glitches die je in de VoG had. Niet teleporteren of alle zes geteleporteerd worden. Atheon die geen damage pakt ... Gatekeeper die je even een nieuwe anus geeft etc. Monkey z'n reacties waren priceless.

"Godverdomme. Kut Atheon. Je moeder"
    ... deze is nog mild!

De VoG-club (uit m'n bolletje) > @Maddmonkey, @Hybrid, @SHiZ NL, @Raafie, Rhoon010, @bulletproof010, @Graveheart, @Ic3DFire, @Dave Paparazzi, @nawa, @Flayner, @Nightbringer ... Waren echt zoveel runs op een gegeven moment en na 100+ gedaan te hebben hadden sommige nog steeds hun gewenste gear niet. Graveheart wel, die had alles.

Toen Crota's End kwam hadden we een flinke groep "vaste" spelers. Daar heb ik toen maar vaak zat @Graveheart doorheen geloodst toen de kaas nog bestond. Even lekker de "Pit" door .. even over de brug heen vliegen en de Deathsinger daarna doen. Ook dit was in het begin echt weer luisteren naar @Maddmonkey en zijn sidekick @Hybrid ... god wat was dit ook een frustrerende laatste boss. Was niet zozeer de tacktiek de verkeerd ging ... maar meer de glitches; zwaard verdwijnt, Crota wil niet down blijven ... Horn's die geen damage doen. Tevens hebben we toen voor @bulletproof010 maar de naam "De Uil" verzonnen. Altijd op het einde op een richeltje zitten en een duif nadoen. Suffe kut. Als de Ogre's dan kwamen ontbrak er meestal altijd eentje omdat hij op z'n richel zat. @Graveheart, ondanks zn geweldige RNGesus was minder gelukkig in sommige runs. Dat verhaalt kent iedereen. Waar ik nu, tot op de dag van vandaag, na 120+ runs gedaan te hebben nog geen Hunger of Crota heb ... Graveheart wel, die had alles.

En nu dat ik er bij stil sta heb ik volgens mij de King's Fall ook doorlopen met @Maddmonkey :eek: De fuck. Waarom ben jij zo'n rode draad in m'n Destiny leven? :eek: De Raid's, vind ik, ontzettend vet om te doen. Ook al gaan sommige op de automatische piloot het blijft iets gaafs om van begin tot einde met elkaar alles te doen. Tacktiek, schieten, grappen, grollen ... een goede squad is echt belangrijk.

En waarom the fuck ... is dit ineens een verhaal geworden?

Laatst bewerkt: 27 sep 2016
    nawa, Nightbringer, MightyMikeDX en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Beste artifact. Ben nu als een malle die patrols aan het rushen. Word sowiezo gepatched dus nog effe lekker dollen met dat ding

EDIT: Nevermind. Artifact stats zijn zo hoog omdat dat natuurlijk de "small boost to stats" is

Laatst bewerkt: 27 sep 2016
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Memory of Skorri? Dat is toch gewoon een geile "Raid" artifact?

nawa vindt dit leuk.
  6. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Je kunt toch maar 1 Iron Lord Legacy per karakter krijgen,of doe ik wat fout ?

verstuurd via Tapatalk

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Artifacts kan je krijgen per week. Zijn weekly bounties.

Xandorra vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Campaign uitgespeeld. Kort, maar krachtig en vond hem fijner dan Taken King, stuk fijner zelfs. Laatste stuk van laatste missie was intens, maar bevredigend en moest echt uitkijken dat ik mezelf niet op zeep hielp.

Extra vier quests ga ik voorlopig nog niet doen. Eerst maar even zien hoever ik kom ik normal strikes en daarna heroic. Gisteren wel een normal geprobeerd te doen, maar daar zat een ADHD gast tussen die zo snel wilden dat we met 2 man kwamen te zitten. Taniks, blijft kut die strike, dus uiteindelijk maar weg gegaan. Zie nu al uit naar mijn eerste poging Suncless Cell op deze manier. :+

We komen er wel en dan wil ik me zeker een keer bij de raid voegen. Probleem dat ik er bij de vorige raids nooit bij was, was omdat ik simpelweg gewoon te laat weer de game heb opgepakt. Nu wel het voornemen een keer een poging of twee te doen. :)

9. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    1x per karakter per week kan je de artifact quest krijgen ;)

Jazeker. Vooral voor @shiz dan heeft ie een excuus om tegen iedereen aan te rijden

Xandorra vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet helemaal wakker nog :+?

En die artifacts irriteren mij. Klote discipline/stat Rolls allemaal.. enige int/dis is anti burn artifact.

nawa en Rampage vinden dit leuk.
  11. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Maar wel een tier 14 te halen , full int full dis en 4 op strength... Niks mis mee toch :D

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik blijf bij wat ik gisteren gezegd heb..

Voor de "casual" speler als mij gaat Iron Banner en Trials of Osiris het niet worden voorlopig. Gezien mensen de 385 grens al hebben gehaald (of zelfs voorbij zijn). Dat wil (voor mij) zeggen dat er een gast van 30+ light is :mad: Oftewel ... mensen hoeven maar boos te kijken en ik ben al dood.

Jammer. Had zin in Y3 Trials. Vind die Titan Armor best leuk :D

13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Grins grind grind grind grind grind :thumbs:

Het valt echt wel mee en voor jouw 3 tot 4 avondjes ff keihard grinden en klaar is kees uhh waldo :p

14. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Ja mooi. Zag die 151 discpline en ik dacht wtf. Voor de nightstalker is het wel ideaal. Hehehe wombocombos everywhere

15. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Oke
    Thnx

verstuurd via Tapatalk

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja chef, zou wel willen ... maar dat is in je eentje "lastig". De Weekly is kut met Randoms want die gaan of dood ... of snappen er geen kut van
    De Raid op 350 is niet te doen, helaas.
    De Nightfall is niet echt bijzonder in trek.
    De Archon's Forge ook niet.

Dus dan blijft er weinig over. We komen er vanzelf wel. DLC is net een weekje "oud".

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar geen super om te cancellen, ik weet het neit hoor. Enige class die ik hiervan zie profiteren uiteindelijk is de defender titan. Bubble is erg situationeel en 2 melee charges met NBP en dan nog 2 granaatjes.. Opzich niet slecht :D

Wat heb je daar nou aan als je super weg is sjaak..

Rampage vindt dit leuk.
  18. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Als je nou gewoon ff een avondje strikes van 320 gaat doen die je aanklikt op de planeet zelf en niet via de strikeplaylist... Dan ben je zo 365

19. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Als nightstalker main kan ik je gerust zeggen er zijn genoeg situaties waarin je de super wel kan cancellen maar alsnog dood gaat omdat de super lijer te ver of te dichtbij is. Bv golden gun, sunbreaker, stroomdudes, bladedancer die hebben je vaker dood voordat je super hun raakt, en pas daarna zijn ze supressed.

20. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Wat is het voordeel dat je niet via de playlist gaat , op je eigen strike keuze na dan.
    Hoe zit het dan met de kans op skeleton keys en vanguard boosts , telt dat ook gewoon door ?

Deel Deze Pagina