Topppppieeee! De Raid doen en tegelijk dat monitoren geneuzel denk ik? Dan zie ik daarna wel hoe de rest verloopt. Die "reken" stukken kan je toch vrij vlot doen? Daarna is het gewoon strikes en de NF en wat andere meuk. Zolang die fireteam zut maar gedaan is
Het eerste stuk zou moeten gaan en hangt ook af van de overige fireteam leden. Beste is gewoon >360 light.
Ben ook bezig met die pulse. Gisteren disconecten de warlock dus konden die engine niet afmaken. Dan nog ff 3x dat laatste stukkie en de 390 pulse ligt klaar.
Dat geeft niks Althans, mij maakt het niet uit. Hoop ergens "eind" volgende week de 360 te hebben bereikt. Ga nu niets anders doen als grinden. Gisteren weer te vaak afgeweken (Forge, PvP ... Strikes)
Als je trouwens een hogere artifact nodig hebt, moet je de skeleton key gebruiken bij omnigol of hoe die bitch ook heet. Die geeft altijd een hogere light level.
Klopt. Echter heb ik gisteren mezelf in m'n poot geschoten door NA de derde of vierde Strike de Forge te doen. Hierdoor is een hele berg aan engrams en loot van de Strikes na de Forge dus weggeknalt bij m'n Postmaster.
En een grasp of malok met gare rolls en moet meer vault space hebben. Ben nu 364, maar is wat exotic engrams inleveren dus.
Exotics lekker bewaren tot je echt het gevoel hebt NIET verder te stijgen kwa light. Grasp of Malok is leuk ... maar er zijn betere wapens De Grasp met degelijke rolls is goed in PvP, niet zozeer PvE
Vond mn grasp gister toch wel erg fijn spelen voor die 50 pulserifle kills.. Ff de nightfall mee doorlopen en archons forge. Speel normaal met scout in pve maar vond de grasp echt niet veel onder doen hoor
Dit dus.. Ik hoorde iemand nog roepen "Hoor die PDX-jes gaan dan!!".. Uh Bullet, gebruik jij een PDX? Ik niet.. Ik ook niet... Grasp for the win!
Zeg ook nergens dat het 'n kut wapen is Kreej-Zie. Je moet maar net de juiste roll hebben voor dat ding. Iets wat ik niet had voor PVE. T'is maar net wat je zelf fijn vind. Overigens gisteren in PvP de Exotic Pulse tegen gehad. Nasty ding zeg ... mits je headshots maakt Ook iemand zien beesten met de FireFly Raid-Autorifle... tering wat een explosies
Nu weer een Parthian Shot gekregen met Outlaw/Feeding Frenzy Braced Frame en Headseeker. Ook weer weinig mis mee.