Zijn er ook mensen hier die Destiny op PS4 spelen? Ik heb gisteren level 371 gehaald en zou wel keer Raid willen doen. Alleen team waarmee ik normaal speel houden niet zo van de Raid
Komt hier anders vaak genoeg langs Madd Monkey NL @nawa lekkere plays met die fusion! Kan nog een fusion aanraden uit deze expansion. De nieuwe crucible fusion "Each New Day". Voelt voor mij aan als een legendary plan C. Kreeg uit een pakketje een roll met Icarus, rifled en eye of the storm. Crispy af. Helaas niet die sexy sound van de plan C alleen
Heb sinds kort ook een ps4, geen idee waarom, ik zie alleen maar anime games in de ps store staan, controller werkt ook voor geen meter. Ohja ik wou uncharted 4 spelen.
Klote strike met die Ogre en Priest. Priest bijna dood, echt een granaat was voldoende, maar twee van de drie down. Ik dus proberen team maat te reviven, klabats klaar voor de 3e keer. Krijg ik daarna een paar kogels van een medespeler. Ja doei, dan ga ik lekker naar mijn bord zuurkool en rookworst. Nieuwe strikes zijn cool, maar soms echt een pain in the ass.
Ja die is lastig ja, er is wel een cheese spot geloof ik, ff kijken op youtube. FWC geeft mij alleen fusion rifles, echt geweldig. Geef mij die: The Waltz met counter balance ofzo, wel net een grasp of malok met counterbalance, alleen geen stability boost ofzo, fuuuuuuuuuu
Speelde ;-) Ik heb Rise of Iron gekocht, maar heb totaal de drang niet meer om te spelen. Ik start het af en toe op voor wat potjes crucible en/of Iron Banner. Story mode, Exotic quests en de raid kunnen mij ''voorlopig'' gestolen worden ;-) Denk dat ik sinds de release van Rise of Iron maar 4 uurtjes heb gespeeld.
Die spot heb ik gevonden en een medespeler ook, maar 1 shot incasseren en je beland buiten te map. Daar vandaan heb je weliswaar cover, maar iets teveel om constant te kunnen blijven mikken op die Priest. Geef mij de Cabal broers maar, die is een stuk chiller.
Ik toevallig . Ben bijna 350 dus moet nog even door levelen. Ik heb het zelfde, en heb zelfs nog nooit een van de raids gedaan . Geen destiny spelende vrienden haha. Klinkt triest ^^. Volgens mij is mijn psn tehcliff
Goede gun, maar niet op. Beetje laag nog. Beter wordt je eerst 370. Nog wat fusion goodness Spoiler Ohja en juich nooit te vroeg
Zo meteen weer even online, maar was afgelopen middag vergeten mooi nieuwtje te melden. Kwam online en de achievements voor 100 Titans en Warlocks kills in PvP popte in eens. Heb al in maanden geen PvP gedaan, dus was blij verrast. Helemaal omdat ik niet had gedacht al zoveel kills te hebben gemaakt. Hunter achievement heb ik al of zit ik dicht bij.
Ja. Tegen de tijd dat ik dat ben is iedereen alweer gestopt EDIT En de 380 heren? Dat moet toch 'n verschilletje maken? Of is het LL verschil tussen mij en jullie dan te hoog?
Wat heb ik Trials gemist zeg!! Heerlijk op alle 3 de chars flawless gegaan met @Maddmonkey @Avalon Scorpion en @CrazY Vond deze map echt een kutmap maar na meer dan 200 potjes trials kan ik deze map zeker wel waarderen Gisteren ook de "nieuwe scarab" logo gehad, Vigilant Disciple. Voorderest 1x de adept autorifle , adept pulse en adept handcannon en 2 x de fusion en de nieuwe Trials sparrow en ghost gehad. En een collateral shot met een sniper is me al vaker gelukt maar met een shotty was redelijk nieuw voor mij Mijn badass Titan. Redbull geeft je vleugelsss
Bullet, dat foto's van je scherm nemen met een mobieltje is zo jaren 90.. Kom op man, je kan screenshots maken met je Xbox.. 2x op je Xbox Logo op je controller drukken en daarna op Y. Screenshot saved..
Net of mij dat wat intresseert Vanavond lekker slide shotty praktijken in de Iron Banner Deze week : Memory of Timur (DIS 35/78, STR 38/81) Melee attacks on minor minions of the Darkness have the chance to temporarily turn the target against it's allies Memory of Radegast (STR 61/104) Gain the ability to reflect energy based projectiles when guarding with a sword. Increased Sword ammo capacity Memory of Gheleon (INT 34/77, STR 31/74) Grants a detailed radar. Radar persists when sighting with primary weapons
Same. Ik kon deze map echt waarderen. Vond het zeker geen kutmap. Er is geen spawn die slecht of goed is elke speelstijl kan winnen, ligt er alleen aan welk team slimmer met de kansen omgaat. Dit was ook een smerige play btw. Farmen voor Vigil emblem. Ik had halverwege de 9e ronde, in een game die 4-4 stond, mn super en wij rennen over de map en dmv skorri iedereens super laden en dik OP finishen. Word deze week veel elim/skirmish sweats spelen op nieuwe maps Sent from my iPhone using Tapatalk