@bulletproof010 en @nawa Dus Trials was weer leuk om te spelen? Inclusief zweet-potjes denk ik? Alhoewel ik denk dat ToO nu meer gespeeld word. De gear die je kan krijgen dropt toch gewoon ook op 3, 5 en 7 wins? Wil ook ToO doen. Vind de gear gewoon geil Anyway! Twee leuke PvP artifacts @bulletproof010 ... dat word honkbal spelen met een zwaard
Trials is nog steeds dezelfde tyfus lag waar je van verliest en wat een potje direct kan verpesten voor mij.
Zweet was lekker real, maar hey daarom speel je trials niet? De gear dropt volgens mij ergens rond 7 wins denk ik. Gear is inderdaad heel slick! Sent from my iPhone using Tapatalk
@Maddmonkey ... dat is helaas wel zo. Denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen. @nawa ... sure, wil wel spelen hoor Ben nu 360 maar ik denk niet dat ik veel kans maak tegen de 380+ spelers. Eerst nog een keertje grinden. Vanavond de Iron Banner en hopen dat de gear die daar dropt me een stukje op weg helpt.
Ook hier PS4. Ben altijd wel te porren voor een raid, ook de oude. Deze week echter niet, het is Iron Banner time!
Minimale inzet van mijn kant om eventuele gear en wapens te verzamelen en dan ben ik weg daar. Sent from my iPhone using Tapatalk
Yup! Ik ben helaas een laag level, maar mocht je dat niet erg vinden, nodig mij gerust uit als je mij online ziet
Inderdaad, kan die chick niet even de helm afzetten. Wapens hoeft je niet te kopen, wacht wel op een goede roll, daily bountys zijn weg, alleen weekly nog.
Destiny is meer een participatie game geworden. Iedereen moet beloont worden.. triest gezeur over dat de voorgaande bounties moeilijk waren. Was tenminste een beetje een uitdaging.
Had in een match al een bounty, naja gewoon door blijven spelen voor de loot. Ik zag ook een nieuwe emblem als reward en ik kreeg ookal een artifact.