1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Tot nu toe echt dikke pech met drops. Alles is lager dan wat ik al had

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat betekent (vaak) dat een bepaald item van jou lager is dan de rest.

3. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Lager ?, zou toch een paar light hoger moeten zijn ?

4. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Het ging om m'n mark, Die is juist t hoogste. En de drops daarvan zijn telkens lager

5. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Zit nu op 344 light. Krijg de crucible ook steeds beter onder de knie :cool:

6. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Mehhhhh iron banner is het niet waard voor mij. Iron banner gear is hetzelfde als die van het boekje en de wapens zijn spuuuuuglelijk. Thank god we have private matches. Btw eerste match hadden we al teleporting warlocks *cringe. Gelukkig werden de matches daarna beter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

7. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Iron banner is nu wel erg casual, naja net wel een iron banner ghost, mooi om te levelen. zit nog steeds op 368/369

8. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Lol met iron banner level je wel heel snel zeg en marks vliegen om je oren. Ben nu 369 morgen wel 370 aangezien je om de 2 a 3 potjes wel weer iets beter krijgt tot nu toe. Overigens ik dacht dat je tot 385 kon maar het is zeker 390? Vandaag paar keer gezien dat iemand een ghost of wapen of dergelijke kreeg legendary tussen de 385 en 390. 3 uurtjes iron banner en ook twee keer crustible rondje vol :p

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga ik toch maar eens Iron Banner doen, als het nog online is. Ik moet nodig gearen en in normal strikes wil het qua light level totaal niet vlotten met de items. Misschien in Iron Banner meer geluk. :)

10. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    IB levelen gaat nu inderdaad stuk sneller dan voorheen. Daarnaast krijg je ook veel meer drops.
    Gisteravond nog op de valreep eindelijk een hogere artifact waardoor ik weer wat levels kan stijgen. nu 366, nog een hogere heavy en special en ben denk ik rond de 370 kunnen we eindelijk gaan raiden :+

11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het is inderdaad een feest voor iedereen. Ben gisteren met alles omhoog gegaan, van 370 naar 374 en een berg infuse spul.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk begin IB!

Bounties zijne echt té makkelijk....maar goed, wel aardig om snel om te levelen.:+

376 nu, moet vandaag 380 toch wel lukken. Hopelijk een betere Ghost, die hangt nog steeds op 365.:mad:

13. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    De loot vlieg je wel om de oren met deze IB.
    4 autorifles 1 hc 1 shotty 1 fusion ghost 2 artifacts. boots en een chest. en dan nog wat gear van de bounties
    en binnen no time lvl 4..

Best wel jammer dat het zo hard gaat!
    om voor volgende week maandag lvl 385 te zijn, moet prima mogelijk zijn.

FraHel en Remo NL vinden dit leuk.
  14. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Ja er dropt idd genoeg. Gisteren aardig wat potjes gespeeld.
    Kwam youmadbruh nl ineens bij de enemy team tegen. Gelijk daarna samen in een fireteam gegaan en nog wat leuke potje gespeeld!

PrutserNL en FraHel vinden dit leuk.
  15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van die Heavy Ammo afblijven godnondeju!

FraHel en CrazY vinden dit leuk.
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Anyway ... Iron Banner is inderdaad heel casual geworden.

De loot daarentegen is prima. Alhoewel ik nog steeds op de "soft-cap" zit en alles wat ik krijg +1 level is of juist -1 :mad: Ach, heb me prima vermaakt gisteren en moet zeggen dat het met de "lag" dit keer wel meeviel. Lekkere potjes gehad met de XBW-SloopCrew. Genoeg potjes gespeeld en uiteindelijk maar ... 2 ofzo verloren!

Ben nu wel erg benieuwd naar de Raid maar @Maddmonkey zei dat 370 niet genoeg was ... 375 moet ik nu worden. Als Sherpa-Monk dat zegt geloof ik hem gelijk :+

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dankzij IB 385 geworden. Maar wat is het simpel geworden. Gisteren met een Fireteam ongeveer 4 uur gespeeld en 2 of 3 potjes verloren. Gevolg dat ik nu op een kwart na rank 5 ben. Dit is echt te makkelijk. Zelfs de Bounties heb je binnen een paar potjes klaar.

En de Insane lootdrops pfff. Lekker maar voor mijn gevoel misschien ook net iets te veel. Maar ja waarom zou ik daar eigenlijk over zeiken.

3 x shotty 4 x armpjes 1 x chest 1 x snipper 1 x sparrow 1 x mark 1 x fusion en 6 exotisch engrams

Loot is mede mogelijk gemaakt door @Rampage @Maddmonkey @Avalon Scorpion @Flayner @bulletproof010 @Dave Paparazzi

Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zijn er mensen die deze arme ziel vanavond (of van de week) door de Raid willen knallen? Inclusief monitoren zodat ik die ellendige Exotic Pulse Rifle ook kan bemachtigen? Iedereen en z'n goudvis heeft dat ding al :mad:

... haat achterlopen :+

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jongens, jullie snappen toch ook wel waar al die loot vandaan komt? Efrideet! Saladin moest telkens de loot bij elkaar schrapen, omdat efrideet toegang heeft tot de loot.

FraHel vindt dit leuk.
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je bedoeld die smerige vrouwelijke klote campende Hunter die ... nadat we SIVA hebben gesloopt pas naar buiten komt?

Remo NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina