Gewoon een x doen met je shotty. Ik was zelf ook anti shotgun en liep altijd met me snipie rond. Maar is gewoon ff x lekker om te rushen en slide shotty kills te maken.. En hoe meer mensen met shotties gaan rondlopen des te eerder bungie die shotties gaat aanpassen (hopelijk)
@AnubisNefer Bullet speelde y1 gewoon met een shotgun hoor Pas tegen het einde aan voor de nerfs switchde hij. Zoveel hekel heeft ie er dus niet aan. Je hoeft helemaal niet met een shotgun te spelen, maar je moet dan wel met een fusion of sidearm weten hoe je de shotgunners moet bestrijden. Ik heb ook ~70% met een fusion gespeeld deze IB.
Nou die 3 a 4 hele maanden met een shotty die reken k niet eens mee... Sniper kills : 27.264 Shotty kills : 9.834 Handcannon kills : 23.273
3 ... 4 maanden zeg je? Jij was altijd die dolle stier die met je Matador op iedereen af knalde En nu komen ze op jou af en is het een kut wapen. Ik niet snap
Matador was er pas sinds HOW dlc... Dus dat was eind mei ofso..!? The Taken King was er half september. Voordat TTK er was hadk mn shotty al tijdje in de kast gegooid en snipte ik alleen nog maar... En voor HOW er was speelde ik alleen beetje Iron Banner... Ik was toen niet echt een pvper. Trials is t gene wat met echt hooked aan pvp heeft gemaakt.. En daAr speelde ik alleen in de eerste paar weekenden met shotty. Hoeveel maanden heb ik dan met een shotty gespeeld? Niet eens 4 hele maanden
Je speelde voor mei-juni gewoon met de shotgun Ik weet nog dat je moeite had met switchen en vervolgens helemaal verliefd was op snipers. enne, scrub use primaries
Tuurlijk speelde ik pvp ervoor maar dat was meer IB dan dat ik dagelijks potjes clash of control speelde. Begon echt toen the dark below qua pve content leeg gedroogd was en ik mn hunter opnieuw had gemaakt voor t gevecht met crota... (Voordat ik elk weekend trials deed ging ik ook nog wel is op Lfg zoeken naar mensen die iemand nodig hadden die t zwaard kon doen bij crota wat ik ook heel tof vond om te doen.) Ken me nog heeeel goed herinneren wanneer io mn eerste matador kreeg ; de donderdag avond dat we de update kregen voor HOW wat die dinsdag zou komen.. En ja die heb ik zeker wel misbruikt ja...gaat ik niet ontkennen. (fellwinters lie nooit gehad in zn gloriedagen) Trials was wel echt t gene waarvoor ik beter wou worden en meer pvp dan pve ging spelen. Denk dat de kills ook wel voorzich spreken.. Bijna 3 x meer als shotties Maar de redenen dat ik ging switchen was dat shotties generfed zouden worden en ik helemaaaaal gek werd van snipers met trials. Dus ja if you can't beat them ...... En als bungie nou is de primaries sterker maken en die fucking bloom bullshit van handcannons haald... Make primaries great again!
Whaaaaaat heb ik nou de helft minder als @Bullet gespeeld? En nee ik schaam me niet en nee ik heb geen primary
Pff gisteren weer 2x achter elkaar een k*t team gehad via LFG voor de raid... Uren bezig geweest en uiteindelijk de laatste boss nog niet down. man man man, daar moeten ze bij LFG echt wat op bedenken, dat je spelers voor de raid een rank geeft van hoe vaak ze een raid gecleard hebben of zo iets.. Smiddags nog een team gehad, waren binnen notime klaar zonder te wipen.
Nah. ik doe het niet. Ik vertik het ook om als een Stormcaller te spelen. Vind het gewoon te vies voor woorden. Ik maak ze nu af met mijn Extremophile Dead Orbit autorifle en een sidearm.
Dat was ook echt vieeeessss Patrick Volgende week, na ToO en IB, een Raid? Waldo staat te popelen ... 0900-CASUALUL. Vanavond denk ik dat ik ToO ook maar eens ga proberen. Speel liever de Raid met bekende van hier dan met LFG
Met LFG, verschilt het zo. eerste paar keren met deze raid goeie ervaringen gehad. maar gister avond was echt drama. ZIjn hier liefhebbers die mij een keer naar het lighthouse willen hebben met trails van het weekend?