[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die vraag kan je het beste aan de PvP spelers richten (@bulletproof010, @nawa en @Maddmonkey). Deze hebben Lighthouse ervaring. Echter is de kans om deze te behalen niet 100% natuurlijk. Heel erg afhankelijk van het type spelers waar je tegen speelt, verbindingen en de complete dierentuin aan errors die Bungie je kant op flikkert.

Heb zelf met @SHiZ NL vaak zat LFG gedaan met de oude "raids". Vooral VoG. Als je mensen in je Fireteam hebt die niet weten hoe de Templar werkt of het ophalen van de "relic" gedurende de een-na-laatste fase .. dan tja, dan hou ik het al voor gezien.

2. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Er zullen best mensen zijn hier op het forum die je willen helpen. Echter moet je je wel goed bedenken dat ook jouw eigen kwaliteit van belang is.
    Het is niet voor niets een 3 vs 3 modus. Iedereen z'n kwaliteit is dus nodig om dat lighthouse te bereiken.
    Vooral vanaf rondje 4 of 5 kan ieder foutje fataal zijn voor het falen als team. Koppie erbij dus!

Ik heb nog nooit gespeeld met of tegen je, dus ik weet niet wat voor speler je bent en wat voor ervaring je hebt.
    Mocht je zonder enig ervaring en/of kwaliteit het lighthouse willen bereiken dat raad ik je aan één van de bekende streamers te sponsoren met een donatie.
    Ook zijn er streamers die raffles houden. If you're lucky enough.... You might win it.
    Lighthouse trip the easy way zullen we maar zeggen :+

3. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Haha ja dat is waar, over het algemeen lukt het wel om af en toe wat raak te schieten:+
    Kan redelijk mee komen, maar niet zo als een aantal hier die altijd kunnen ownen;)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Normaal hoort dit in het MM topic, maar daar word bijna niet gepost. Ik wou graag een keer afspreken om MP of IB doen, of iets anders om snel te gearen. Ik heb gisteren 5 potjes IB gedaan en alle 5 verloren, terwijl ik zelf voor een beginner in de mode wel aardig begon.

Ik ben dat een beetje zat en zou graag een keer willen afspreken met een paar mensen. Misschien vanavond nog, misschien aan het begin van de nacht, het is weekend ten slotte, of anders op een andere dag en tijd.

Het doel is namelijk dat ik me voldoende gear om me bij de raid te kunnen voegen, iets wat ik de afgelopen twee jaar gemist heb omdat ik de game te laat weer heb opgepakt. Hopelijk hebben een paar van jullie tijd vanavond nog of anders binnenkort. :)

5. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Raid zal er voor mij denk ik voorlopig nog niet inzitten helaas. Blijf maar op die 369 hangen door de chest armor die ik maar nooit krijg. Die is nog steeds maar 365 terwijl de rest 370, 371 of 372 is over het algemeen.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is gewoon hoog zat.

7. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Die Clever dragon is ook wel een lekkere pulse, dezelfde rate of fire als een grasp of malok, lekker sprayen. :whistle:

8. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Wat is deze map saai voor trials zeg... Rush to mid en team shoot. Back 2 back flawless maar het voelt niet echt alsof je echt moest strijden op deze map

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Verkoopt 1 van de vendors een goeie pulse? Heb er geen namelijk

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat een tering kut Iron Banner zeg.

Easy Bounties. Shotgun in ya face. Bladedancing, jumping shotgunning kut hunters, Titan shouldercharges SHOTGUNNERS, Shotgun, Shotgun, zei ik al Shotgun?

Irriteer me mateloos aan deze Iron Banner. De fuck zeg.

Nog nooit zo kapot geërgerd aan IB als nu. En dat zegt wel wat.

MAD 1976 en Remo NL vinden dit leuk.
  11. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Wat is dat surpremacy toch kut man. Denk steeds dat ik de enige in m'n team ben die crests oppakt. Verlies echt 9 van de 10 potjes. Is ook te zien aan m'n kd....

AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Met supremacy ben je meer dan normaal afhankelijk van je team mates. Als je bij elkaar blijft en als een team gaat hunten, dan is de tegenstander nergens.

Ik kom,iedere potjes teamgenoten tegen die al die crests laat liggen, verspreid gaan lopen en andere bullshit dingen doen.

Echt de slechtste IB experience tot nu toe.

Remo NL vindt dit leuk.
  13. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Nee, wordt rank 5 met iron banner en hopen dat je die clever dragon krijgt.
    Geen hawksaw y2, nirwens mercy of pdx-45 ?
    Of ga naar de gunsmith als die de PDX-45 weer heeft.

Gewoon een shotgun pakken en gaan titan skaten met juggernaut, is mijn nieuwe hobby. ;)

Laatst bewerkt: 8 okt 2016
  14. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Eventueel een skeleton key gebruiken bij de omnigul strike? Grasp of Malok met een goede roll (stability) en vendor Palindrome (hand cannon) zijn IMO de twee S-tier primaries in de game

15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben een whorelock in hart en nieren. ;-)

16. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Ik speel laatste tijd wat meer op mn voidwalker man man man wat is die class toch lekker overpowered. Sterke nades, OP melee, goede super en die jump kan ik nu ook abusen (warlock skating). Za later even een post maken met m'n build misschien dat anderen er ook wat aan hebben

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sinds die nothing manacles double scatter shizzle rock ik de void man.

Nu wachten op rng voor de ophidian gauntlets.

Void is the way to go for me. ;-)

Irriteer me ook aan de ongelooflijk range van de Hunter melee. Man man man.

18. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    alleen bladedancers hebben een melee aanval die echt een lunge maakt. Dat is alleen als die abillity gecharged is. Warlocks zijn de laatste die moeten klagen over melee range met die ingebouwde shotguns in hun handen

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Snap ik ;-) maar moet toch ergens over klagen toch?

;-)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Yeah right... Zodirect ga je nog klagen over Titan melee.. kom eens van die smerige roze warlockwolk af joh.
    Heerlijk. Supremacy vond ik vooral kut, maar met anderen (wat nu gebeurde) vind ik het echt de beste gamemode. Randos zijn wel kut ja, maargoed het maakt niet uit welke gamemode het is, voor veel mensen is het Clash en ik vind alles beter dan Iron Banner campfest.
    Tja, als je over kd gaat beginnen... Nogal een clashtrekje

Met 6 man op rusted lands rondjes lopen was echt geweldig. Jammer dat je niet met een groepje speelt, dat werkt echt 1000x beter.

Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina