1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tuurlijk. Wil niet zeggen dat elke tegenstander een farmer/cheater o.i.d is ... maar feit blijft, deze praktijken bestaan omdat mensen een easy manier zoeken om te winnen. We (@bulletproof010 en @Maddmonkey) hebben twee potjes verloren rond de 5-0. We kwamen eerst een Warlock tegen met een Red-bar ... a.k.a hij-gaa-nie-dood-nie ... dat kan altijd gebeuren natuurlijk ... maar daarna twee spelers die bij de top 60 van de ToO spelers hoorden. Ik geloof in de skills van mijn medespelers ... maar zoiets als dat hoort niet eens voor te komen. Wij zitten op potje 6 en één van die spelers heeft een 200+ winstreak. Give me a fucking break. Dat mag niet eens gebeuren. Overigens hebben we daarvoor ook sweaty-games gehad en rond de 7 wins ook. Dan hoor je mij en de andere twee ook niet klagen. Want dat zijn de beste potjes. Potjes waarvoor je echt moeite moet doen.

- kan het zijn dat je gewoon weg outplayed bent door een betere tegenstander?
    Kan altijd. Maar dat is minder erg ... want dan heb je je best gedaan en is de tegenstander ook gewoon beter.
    - kan het dat je toevallig een team tegen komt dat flawless is geweest ooit en nu een nieuw kaartje begint.
    Eerder bad matchmaking? Maargoed, alles kan. Team kan met een loss-boon easy-mode naar de Lighthouse zijn gegaan. Team kan ook met de loss-boon intact Flawless zijn gegaan. Team kan ook d.m.v de disconnect-glitch in Orbit Flawless zijn gegaan. Zijn maar zat mensen die een glitch gebruiken om zo de loot te bemachtigen.
    - kan het zijn dat je meerdere kaartjes moet doen om 5-7 of zelfs 9 wins te halen?
    Meestal wel :) Constant een ander Fireteam waar ik mee speel. De een speelt zo, de ander zo ... even wennen. Tweede kaartje gaat vaak stukken beter.

Echter kijk ik met Trials of Osiris niet raar meer op. Red-bar, lag, errors, disconnects, pro-PvP spelers en ga zo maar even verder. Verbinding blijft een cruciaal onderdeel van hoe ToO speelt. Als de connectie naar je tegenstander kut is kan je het meestal wel schudden. Fair verliezen is niet erg ... zelfs met 5-0 niet ... ligt er maar net aan hoe. Als jou tegenstander gewoon vreselijk goed is, no problem. Kan gebeuren ... maar als jou tegenstander de Parkinson-move aanzet om zo de hele map door te trillen/haperen ... mja ... dan is bij mij de motivatie al zo goed als weg. Dat is echt niet leuk om tegen te spelen.

- De melee van de andere kant van de map
    - De headshot door de muur
    - De warpende Guardian die jou billenkoek geeft vanuit de Lighthouse
    - De disconnects
    - De "lag-outs"
    - De red-bar Guardians
    ... en dan komen wij aan met onze pro-connecties. Bijzonder :+

Flawless halen is een privilege. Het gebeurd of het gebeurd niet. Geluk met je matches en in vorm zijn die avond is belangrijk. De rest hangt van andere dingen af die ik hierboven al genoemd heb. De matchmaking zou echt op de schop moeten wil je ToO voor meerdere spelers "leuk" houden. Gezien we nu in Y3 zitten denk ik niet dat dat ooit gaat gebeuren :)

Laatst bewerkt: 10 okt 2016
    nawa vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die gasten met die winstreak was echt bizar. Eerlijk, we hadden gewoon terecht 5-3 ofzo verloren, maar ik was echt verbaasd over die streak. 300+ keer winnen heb ik amper in totaal, hij had in Y2 dat gewoon achter elkaar.

Trouwens helemaal niks opgenomen :mad: kut map. Ik had wel 10 minuten aan fails op kunnen nemen..

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Met als hoogtepunt mijn "super". Ja, dat was echt perfecte "timing".

Zullen ongetwijfeld veel spelers beter zijn als mij. Dat je ze dan een keer tegenkomt is leuk en zuur ... maar je leert ervan. Hoe dan ook, fuck Floating Gardens als ToO map. Bah.

4. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Die dude was een echt god ofso... De fuck heb zn stats ff erbij gepakt:eek:

Hij had toch 1 hele x verloren afgelopen weekend van de 64 potjes die die gedaan heeft nadat hij ons had afgemaakt... :eek:

Dit hieronder klopt dus niet met ToO en laat zien dat er ergens iets mis gaat met de matchmaking en voordat mensen hier gaan roepen dat 1 van zijn teammates meer wins had op zn kaart, ze hadden 100% allemaal een nieuwe kaart.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je komt niet altijd mensen tegen die op dezelfde ronde bezig zijn als jou. Dat blijkt nu maar weer ;) Vaak zat mensen gezien die Flawless gingen terwijl wij pas op ronde 4 of 5 zaten. Hell, heb zelfs mensen gezien die na het eerste of tweede potje naar de Lighthouse mochten. Of het SBMM is of wat anders ... dat zullen we nooit weten. D'n Derek (netwerk baas) vind het allemaal goed zo :+

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is gewoon een robot geweest joh die geleerd is om te ownen in computerspellen. Geen mens kan zo zijn.

7. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Een beetje laat maar daar zijn we weer, deze keer heb ik de matties meegenomen:

FraHel, SHiZ NL, bulletproof010 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    In al die clips kijkt iedereen rustig, goede aim, nette schoten en dan opeens bam mijn clip erna waarna je zowat een epileptische aanval krijgt van de hoeveelheid flitsen en zooi in het beeldscherm :+

Wel geinig om verschillende soorten clipjes te zien. Hoop volgende keren wat meer bij te kunnen dragen. Zal eens wat sneller dingen opnemen, nu had ik echt alleen dit opgenomen.

nawa en Rampage vinden dit leuk.
  9. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Mattie toen ik je clip voor het eerst zag moest je me echt horen hypen in de party. OMG OMG DE KNIE HAHAHA REKT. NEEE NOG EEN HAHAAH NEEEEEEE NEEEEEE WRECKINGBALL MET DE KNIE WTFFFFF.

ik vond die van jou en de laatste clip wil echt de beste qua epic ness. Dit idee was ook echt gisteravond geboren uit frustratie omdat ik in het hele weekend echt geen materiaal had. Maar dit bevalt me goed. Het kan alleen maar mooier worden ja toch.

Feedback en kritiek word gewaardeerd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    *wordt

:oops: sorry

En ja die laatste clip. Heerlijk _O_ dodgeball koning

Rampage en nawa vinden dit leuk.
  11. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Gister avond toch nog maar een paar uurtjes IB gedaan. Dacht toch nog maar even doen voordat het afgelopen is. Gelukkig dat ik het gedaan heb ben nu zelfs nog 378 light geworden, bijna 379 :) Al met al dus een hele geslaagde IB als het gaat om het levelen qua light.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @SHiZ NL die door het oog van de naald kruipt.

Let even goed op hoe meneer een Titan Fist of Havoc ontwijkt door onder hem door te blade-dancen :+ @Flayner reageerde met een wel-getimede zucht ... terwijl bij mij m'n six-pack op m'n billen tevoorschijn kwam.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Er komt maar één afkorting in mijzelf naar boven!

M.L.G.

bulletproof010 en nawa vinden dit leuk.
  14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Masterlijke Lul Gegeven?

Gisteren was denk ik Meest Lamme Gozer meer van toepassing :+
    Was een mooie play ja.

Laatst bewerkt: 11 okt 2016
  15. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    @shiznl baas hoor

Sent from my iPhone using Tapatalk

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  16. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    En ik heb 0 filmpjes :'-(

Vandaag ook maar is ff mn xbox leeg maken zodat ik ook weer biggg plees kan clippen:cool:

nawa en Rampage vinden dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor iedereen die de Nightfall (Undying Mind) nog moet doen...

Dit helpt wel om de boel te versnellen

18. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dat scheelde enorm.
    Alleen hadden Monk,Bullet en ik een hele rare glitch dat we steeds terug geschopt werden naar Orbit bij de Boss

verstuurd via Tapatalk

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Man man man ... wat was het gisteren een productieve avond. Niet zozeer in Destiny ... maar hoe je ervoor zorgt dat iemand z'n gamertag gaat veranderen. Of hoe je het beste een tv kan jatten :+

@SHiZ NL > Jizz NL
    @nawa > Nawa MondAnal
    @CrazY > GayZy
    @Graveheart > GayFart
    Don Shilo > Don Shemale
    @Rampage > Pijpdini
    @Avalon Scorpion > Strapon Scorpion
    @Dave Paparazzi > Dave FackingNazi

Vanavond voor de eerste keer in 4 weken tijd de Raid. Ben heel benieuwd :) Heb er zin in!

nawa, Xandorra en CrazY vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina