Gisteren ook tot aan Aksis gedaan voor het eerst. (Moest er uiteraard weer 1 weg) Hij is inderdaad erg leuk.
@Rampage gezien het gezegde "Je bent wat je eet" moet ik zeggen dat het bij mij aardig klopt. Uhm.... oh wait what!...... never mind!
Gisteren voor de reset Aksis gecleared. Na de reset een volle raid gedaan. Had een goed fireteam binnen 3 kwartier er door heen. Alleen bij Aksis 2e stuk een keer gewiped rest in een keer gehaald
Muhahahahahahaha. Juist wel. Voor eventjes idd een pvp God en zelfs na de nerf gebruikte ik hem nog wel is, maar de gun is gewoon te naar generfed. Voelt totaal,niet meer als een exotic behalve voor de hoge schelle geluid. ;-)
Moeilijk te zeggen.. Het hangt af je speelstijl gemixt met persoonlijke voorkeur. Meest gebruikte wapens zijn op PVP gebied mijn inziens: - Partycrasher +1 / Last ditch 001 / Matador 64 -> High impact shotties met range perks zoals rangefinder - Palindrome / Eyasluna -> handcanon - Grasp of Maloc / Clever Dragon / Blind perdition -> pulse riffles met god rolls - High impact snipers met goede scopes PVE zou je ook bovenstaande wapens kunnen gebruiken. Tevens is Outbreak Prime daar een prima pulse om te gebruiken.
@PrutserNL Kleine toevoeging op @CrazY ; Shotguns hebben minimaal rifled of reinforced barrel nodig en rangefinder is zeker niet verkeerd erbij! Handcannons zonder rifled barrel zijn troep. Maar zou geen lowimpact HC gebruiken. Pulse rifles zijn de stability en range perks een must, zoals crazy al zei de grasp/Cdragon/ BP zijn goede archetypes mits je de perks voor stability en range hebt.
Ik rock nog steeds de Mida op heel veel maps. Mid to long range gaat prima en voor short to mid een heerlijke pulse. Zie wel minder snipers to be honest, maar dat komt voornamelijk door die kut Shotguns en supremacy
Heel laat eig the division ontdekt en het speelt wel erg lekker. Destiny lijkt hetzelfde te zijn... Is het nog de moeite te starten met de collection?
Zeker de moeite waard. Division was de zogenaamde destiny killer, maar inmiddels is die game 'dood' vergeleken met 2 jaar oude destiny
Ik heb de 2 hypes totaal aan mij voorbij laten gaan, maar het viel me op hoe fel je the division ook alleen kon spelen. Met vrienden was het leuker, maar je kon perfect alleen spelen als ze niet online waren. Ik heb destiny, the collection, gevonden voor 30 euro. Dat is wel een steal lijkt me.
Je valt op een goed moment binnen in dit spel. Destiny is ook prima alleen te spelen, maar heeft de betere endgame activity. Daarvoor is een fireteam van mensen waar je het mee kan vinden toch wel het leukst. Lfg kan ookwel, maar dat is wel een gokje.
Qua mp rol ik ook nog steeds de Mida. Eerst altijd de Thorn, toen die te oud was tijdelijk de Suros Regime, maar sinds ik deze te pakken had na een drop en de goede verhalen, toch maar een kans gegeven; deze is toch wel lekker...en een goede combi met een shotty, kun je toch nog redelijk van een afstand kills maken. PvE gaat er nog steeds niks boven de Hung Jury....heerlijk dat ding.
is er niet ergens een lijst met wat goede rols zijn voor een bepaald wapen? Na z'n 600 speel uur is dat het geen wat me nooit echt kon boeien maar toch wel handig is om te weten.