Ja die FWC scout wil ik ook graag eens testen...ben ervoor naar FWC overgestapt, maar wil nog niet droppen.
Gisteren 3 dingen gedaan: - fase 1 Aksis: 385 ghost (fase 2 was ruk, prutsers) safespot? waar? empowered, huh? - pogoth kist: 384 artifact (en een Thorn ) - Vanguard rank up: 387 heavy Dus meteen 2 light omhoog, van 382 naar 384.
Gisteren met @CrazY, @SHiZ NL, @bulletproof010 en 3 andere (waarvan ik de XBW, als ze die hebben, niet weet) eindelijk de Raid gedaan en gecomplete. Wat een grafisch pareltje zeg en wat een throw-back soms naar de Vault of Glass. Kwa mechanics en encounters is hij overigens wel simpel. Niet zo simpel als Crota's End ... maar je zou er redelijk vlot doorheen kunnen knallen als iedereen precies weet wat ze moeten doen. Goede uitleg gekregen van @SHiZ NL / @CrazY met als hoogtepunt een reken les van @bulletproof010 De eerste 2 encounters waren redelijk vlot. Denk dat we binnen een 45 minuten bij de eind-baas waren waar het een-en-ander nog wat fout ging. De final-boss is overigens erg vet ... communicatie is belangrijk en dat ging redelijk goed. Helaas wat schoonheidsfoutjes maar dat mag de pret niet drukken. Kwa RNG mag ik absoluut niet klagen. 4 Exotics, 2 gear-pieces (armpjes en een chest) en 2 Raid-wapens. Godverdomme wat is die FireFly Autorifle leuk in PvE De Scoutrifle heb ik ook en dat schijnt een redelijk beest te zijn. De monitoren ook maar gedaan ... Dus de Quest voor Outbreak Prime is er Ben benieuwd. Die zal ik met mijn tempo ergens eind van het jaar wel hebben Thanks heren! Was me weer 'n genoegen.
Ik denk dat er zo wat gaat gebeuren na de reset.... Deze accounts zijn vandaag begonnen met vreemde dingen te twitterren... Spinfoilhats [on] Nog 14 min?
Heeft hier iets mee te maken denk ik According to Derek Carroll on the live stream there's a code on Last Exit! Let's get hunting guys!!!! Edit* - Right, so after an hour we have 2 main leads: by /u/Jukai Panel on the ceiling at the top of the stairs leading to the subway ,33szl'!( +9-7!!/@ 2enr?hqj+r,r+c?)j?96exd.\?i 7kj\psq3euj\@x.yt5 ,3.. By /u/HEYitsMUS here are two train cars, and all the advertisement boards light up when you're near them in both cars. They either display "ALPHA REGIO" (blue), "BETA REGIO" (red), or "OVDA REGIO" (green). There is also the HUGE staticy monitor right beside A flag, bottom of the escalators. And lastly, the OWT Transit Map, most visible one being right beside the A flag and monitor, with different numbers and colours and routes. Green = 48 (Ovda Regio?) Yellow = 38 Blue = 14 (Alpha Regio?) Red = 271 (Beta Regio?) @nawa Imago. Sowieso voor Aksis op hard mode gaat dat wel chill zijn. Ongeacht of je 385 blijft of niet dan, kan je gewoon die shanks oneshotten.
Ze zijn beide het zelfde archetype he. Enige verschil zit em in mag size, the wail heeft outlaw, iets minder range en 3 kogels minder dan mn imago loop. Vandaar dit dilemma Sent from my iPhone using Tapatalk
Daarom sowieso Imago zelfde look als FB, meer kogels en net wat meer range. Outlaw en ER werken elkaar toch flink tegen, dus zou dan veel eerder gaan voor die imago. Heb er ook 1 met explosive rounds. héérlijk voor pve.
Iemand zit op Last Exit in private match en t grote scherm laat earth en derna venus zien.. Iemand enig iddee of dit altijd al was
BUY ALL THE SHIT! Die Trespasser pak ik ook even mee Schijnt een leuk wapen te zijn. O! Heb gisteren m'n eerste Fusion Rifle gehad uit de Forge ; Accurized Ballistics ( +range en +impact) Hammer Forged (+range +accuracy) Snapshot of Enhanced Battery Jammer genoeg met Replenish en Eye of the Storm (kan leuk werken in PvP) Ding is zonder upgrades behoorlijk stabiel en accuraat