Topper! Oke dan is dankzij jou het team compleet: 1: daroe bhai 2: furiouz gamer99 3: fearsomeavinash 4: avsunshine 5: madd monkey nl 6: Nawa montana Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik vroeg me even af of ik ook Iron Banner kon ranken via Rise of Iron bijvoorbeeld in de crucible? Iron Banner is nu voorbij, maar ik ben nog geen rank 3. Ik neem aan dat ik moet wachten tot het volgende Iron Banner event? Ik heb heb namelijk helemaal niet zoveel ervaring met Iron Banner, vandaar de vraag.
Gister Outbreak Prime quest gehaald!! Pff wat een werk! Had geluk dat ik in een goed groepje kwam wat samen de hele quest wilde afmaken! Nu nog de thorn bounty die ik gister kreeg
De Thorn quest is snel gedaan. Gebruik ook void wapens met PVP dan ben je zo klaar verstuurd via Tapatalk
Heb de quest gekregen op m'n titan dus.... Naja heb er geen haast mee dus gewoon relax wat potjes in de crucible spelen
Niet zo mekkeren. Zijn 100 Void kills. Neem gewoon de felwinter artifact, magnetic grenades en Void shotgun en truth (bonus punten als je toevallig nog een Y1 Void primary hebt) en je bent binnen 2 uurtjes klaar.
Tenzij je niet zo goed bent, dan duurt het wat langer... Hahaha haha. Voidwalker all the way baby. ;-)
Gisteren uit verveling de Thorn quest gedaan, het is inderdaad zo gefixed. Met een warlock in ieder geval
Uhm @CrazY wat zag jij nou op dit moment? Gebeurde hele raren dingen tijdens dit moment.. Mn beeld deed ook raar en mn handcannon was onzichtbaar Edit: @CrazY zn POV ; Dansen en schieten WreckinBall Be the bull Was weer best wat lag en bullshit aanwezig, Blinking titan Laaaagg huntert
Mogen ze gebruikt worden in de weekly highlight? Dan pik ik er wellicht een aantal uit. Aangezien ik nog aan het editen ben Sent from my iPhone using Tapatalk
@bulletproof010 en @Flayner ... gooi a.u.b mijn faal momenten erin van afgelopen zaterdag? Je kan er zat pakken denk ik zo.
Agh ik had gisteren 1 van mooiste faals.. Mn titan smash ipv over de balk op de enemy , boven op die dwars balk buiten En mn titan vs warlock battle in t midden van de map.. Pfff ik zat alleen de lucht te aaien met die stompies