@nawa Geinig dat Starsix ertussen zit. Die zit toch niet op XBW, of toch wel? Edit ; En dat einde. Fucking held.
Hahah dat clipje van shiz nog. Vandaag gebeurde biiiijna hetzelfde bij mij. Dacht motes te gebruiken. Stopte echt nog net op tijd
@nawa hahaha goed gedaan pik man man baal er nog van, maar de aanwezigheid van mijn lompigheid in de compilatie met het geniale sound effect maakt een hoop goed. Edit nu zie ik me super kill ook nog in de compilatie nice
Had vanmiddag een goed team, maar die stopten na een wipe toen ze zagen dat ik te licht was. Dat zou ik omgekeerd ook doen, dus kan ze dus begrijpen. Ik vind die sepiks perfected strike anders een prima strike, dus die een aantal keren overdoen tot ik 6 light levels hoger ben is geen straf. Bovendien regent het op moment een beetje mensen met te lage light levels in strikes, maar voor de rest heb je volkomen gelijk. Aanhouder wint principe dus.
Dat klopt helemaal. Gisteren alleen maar met randdebielen en lagere lightlevels waarvan ik het moest dragen. Na 4x gerage quit.
Kijk en ik wil tijdens het gamen ook niemand onnodig tot last zijn. Ik word daar zelf ook niet vrolijk van en dan kan je beter die andere strike een paar keer extra doen. Ik zit qua light toch 24 levels erboven en kan hem zat aan met de juiste mensen. In een raid, afhankelijk van de soort raid, is het wat anders. Die zijn ook met meer dan drie spelers. Als ik te laag ben en ik speel in een team met 5 spelers die verder goed genoeg zijn, dan kan je het zat opvangen, misschien zelfs wel met nog een speler erbij die te laag zit. Het verschil in light moet gecompenseerd worden tot het gemiddeld op 350 uitkomt en dat gaat met twee die te laag zijn in een strike totaal niet. In een raid kan je het met 6 spelers makkelijk opvangen.
Wil anders morgen ofzo wel ff helpen met wat 350 strikes, moet toch die keys hebben. En niet vergeten dat er een solar burn is, dus alleen solar wapens gebruiken. Speel alleen niet met een mic.
PSA: geen nightfall/strike hoard chests/weekly crucible bounties/ exotic en legendary engrams openen/ faction packs openen of passage coins dismantelen tot na de release van de update vandaag. Volgens mij is de release van said update om 1900 Nederlandse tijd. De hardmode gaat om 2300 live. Sent from my iPhone using Tapatalk
@nawa ... Dat smerige Y1 "boot-from-Fireteam" gedoe is blijkbaar weer terug. Las hier en daar (tijdens m'n dagelijkse kleine-kamer bezoek) dat de glitch weer actief is... kan helaas niet bij het gedeelte waarin beschreven word HOE het gedaan word ... Goede nieuws is dus dat het op 'n private gedeelte van een forum staat. Slechte nieuws is dat het waarschijnlijk snel publiekelijk word.
Je hebt 1 actieve Range Perk die je Range direct verbeterd ... en 1 "passieve" die alleen actief word als je ADS. Life Support is leuk ... maar puur voor PvP. De roll is niet slecht ... maar er zijn dus betere
Ach ja, ze hebben ons een plezier gedaan. Nieuw kaartje en een klein uurtje later: EDIT: MEESTERLIJK screenshot trouwens. In noem het: "Waldini in je doos" Sent from my iPhone using Tapatalk
Gatverdamme man @PrutserNL kijk maar uit anders jat ik em van je. (ja het is een zeer goede roll.) Sureshot IS is een goede sight voor hancannons. Rangefinder is de nummer 1 perk voor PVP HC's Rifled barrel is de nummer 1 perk voor PVP HC's in de middelste rij Life support is een degelijke perk voor PVP. Koop sowiezo ook de Vendor Palindrome(Vanguard) dat is op dit moment de beste PvP HC in de game. Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha, hij zit in men vault. veilig op geborgen. heeft me wel aardig wat keys gekost om er eindelijk 1 uit te krijgen. Nu de Grasp nog. Ik heb nog wel 2 Exile's Students adept in de aanbieding, interesse?
Oef ... de Grasp viel maar vaak zat tijdens de Omnigul farm. Zou ook wel 'n Imago Loop willen hebben. Die noem ik dan gewoon Fatebringer