1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Nice kreeg ik vandaag ook in de crustible alleen mindere perks dan die van jou.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind Hopscotch zelf ook erg nice.

n00b vraag: hoe kan ik een beetje snel doorlevelen? Ik ben nu 348. Volgens deze vid moet ik alle legendary en exotic engrams bewaren tot level 365. Echter alles wat ik bij factions koop is toch max 350? En alles wat ik verder krijg in bijv crucible en vanguard is allemaal net onder de 350.

Ik snap het even niet :+

3. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb me nooit zo bezig gehouden met de legendary de blauwe zijn nu tot 365 dus equip gewoon steeds de hoogste en je krijgt steeds hoger. Staar je dus nog niet blind op de legendary en ga ook niet infusen want dat is opzich nu nog gewoon zonde.
    Als je gewoon steeds de hoogste pakt en dan ben je eigenlijk in no time 365.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    @Kevf
    Niet wat je kunt kopen; de factions levelen.
    Je kunt dit op veel manieren doen, en je krijgt extra 'faction XP' als je de exotic, banner en shader draagt van de desbetreffende faction (vooral exotic is eigenlijk fijn; quest krijg je bij lvl 25 van je faction dacht ik....).
    Bv materials inleveren bij je faction. Motes of light bv, als je die genoeg hebt (bewaar altijd wat!!) of Heavy ammo (same).
    Als je ether seeds hebt en genoeg glimmer; koop bij Varics op de Reef goedkoop Heavy Ammo in!

Of speel de crucible. Zet ALTIJD een 3ofCoins in. Zorg dat je ALTIJD je hoogste level gear aan hebt; boeit niet of dat je beste PVP gear is. Gaat erom dat je hoger krijgt.

AnubisNefer en Kevf vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Shader en een Emblem doen helemaal niks hoor...

AnubisNefer en Kevf vinden dit leuk.
  6. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Helaas het cape-je nog niet. Maar damnnnnn de Trials gear ziet er gruwelijk uit. Eindelijk het helmpje en voetjes gekregen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt: 24 okt 2016
    Kevf, BFR, bulletproof010 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Trials was zeer gul dit weekend.
    Mn LL ging van 391 naar 398 :thumbs:
    Ook dankzij een mooie artifact die ik even tussen door uit de forge kreeg van 400!

Team Wipes

Bladedancer hacks :+

AnubisNefer en nawa vinden dit leuk.
  8. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ik had er nog een met; perfect balance en counter balance, alleen jammer dat auto rifles nu niet echt goed zijn.
    En die gekke arms dealert verkocht ook wel een leuke pdx45 met gare sights.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik maak alsnog heel veel kills met mijn Extremophile autorifle hoor.

Dat ding is een monster. (Middle rate fire, high damage)

10. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Voor velen een klassieke map. Burning shrine is er weer en wat hebben we weer flink kunnen genieten op deze asymmetrische map. Snipes, clutches en team wipes ik heb ze weer allemaal en meer. Ga d'r lekker voor zitten en geniet van deze gameplay!

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En een like erbij :)
    Gisteren met @bulletproof010 en @Avalon Scorpion de 6-0 met redelijk gemak (afgezien van 2 sweaty games) weten te halen. Bij het zoeken naar de 7e game krijgt Bullet van de Enemy een "boot from Fireteam" en stonden Avalon en ik alleen :mad: Heel erg klote. Had meer in gezeten.

@nawa
    De Unravelling Thread gekregen gisteren. Ding komt aardig in de buurt van een PvP Shotgun? Heeft misschien iets minder range als een Matador of PC+1 ... maar dan nog. De impact en reload zijn goed. Prima vervanger voor als je geen PC+1 of Matador hebt ... zoals ik dus?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmmm, zou ik eerder de last ditch nemen. Het is een nog lagere impact dan pc. Wel redelijk goede roll nog.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sure. De Fire-rate is iets hoger ... welke bijzonder laag zijn bij de PC+1 en de Matador. Heb de Last Ditch van DO natuurlijk ... maar deze ToO Shotgun zou ik best eens willen gebruiken. De range is degelijk ... de reload is leuk en de fire-rate is hoger. De impact wijkt overigens weinig af van mijn Last Ditch (zeg maar niets). Dus denk dat deze, vanaf close, een 1HK zou zijn :)

14. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Triest dat je op die manier moet winnen

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er staan elke week zulke topics op Reddit waarin mensen hetzelfde meemaken. Gekicked worden uit je Fireteam, DDoS aanval, spammen op de PS4 met talloze berichten waardoor je radar "geblokkeerd" word. Mensen die red-bar zijn en jou moeiteloos omleggen en jij raakt hun niet ... erg jammer, want zo werkt Trials of Osiris niet.

Prima dat zoiets Skill Based Matchmaking is ... maar het heeft zo geen hol met SBMM te maken. Bungie moet connecties gewoon prioriteit maken en stoppen met kijken naar het "fair-game" krijgen van een match. Er is niets "fairs" aan als jij compleet naar de Orbit gestompt word omdat je geen pepernoot raakt en andere enemy Guardians dwars door je schoten heenlopen :mad:

Bovendien neemt het spelers aantal alweer fors af. Iets wat ik liever pas later had zien gebeuren. Mensen beseffen nu dat Y2 ToO gear uit de pakketjes komt ... allemaal leuk, maar als je eenmaal alles hebt gehaald (wat redelijk vlot gaat) is er voor de gemiddelde speler niets meer om voor terug te komen.

Van het x-aantal games die je speelt met je Fireteam kom je altijd wel in een potje waarin de tegenstander ook echt goed is. Gek genoeg klaagt hier bijna nooit iemand over. Bergrijpelijk, want je hebt nu eenmaal betere spelers.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    61 tegen 67 (of met agg ballistic) 70. Flink verschil, waardoor je constant krijgt dat je iemand net niet dood hebt en hij jou wel. Veel plezier ;) Ik zie het commentaar dat je na een paar deaths gaat geven al gelijk voor me.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou goed kunnen. Echter heb ik deze in ToO al vaak zat om m'n appel gekregen en was ik (386) toch gewoon dood na een schot, zonder damage vooraf. Of ik moet m'n teen hebben gestoten aan een randje in de Burning Shrine ... maar dat lijkt me stug :+

En ja, ik zie jou reactie ook al voor me : "Ja ... moet je maar luisteren he? Zei het je toch .. Niet denken dat je het beter weet".

Am I close? :+

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel voorlopig alleen battlefield, dus mij zal je niet horen. Doe vooral waar je zin in hebt, maar als je jezelf wil uitdagen, raad ik eerder de immobius aan.

Rampage vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Finally after all this time our "Tiny Box of Raisins" does something.

To Start this quest you need a Tiny Box of Raisins. You get this from the beginning quest of FOTL from Eva Levante. Eris Morn will then give you a Tiny Box of Raisins instead of Candy like everyone else.

Step 2: Take the "Tiny Box of Raisins" to The Speaker. He will let you combine the "Tiny Box of Raisins" and 25 Motes to make "Ascendant Raisins". (This step can be skipped if you already had a Ascendant Raisins because you kept your old "Tiny Box of Raisins" from last year.)

Step 3: Take the "Ascendant Raisins" to Zavala and he will let you trade it for "Salted Sweets".

Step 4: Take the "Salted Sweets" to Master Rahool (Cryptarch) and he will let you trade it for "Winged Chew".

Step 5: Take the "Winged Chew" to Amanda Holiday and she will let you trade them for "Splice Drops".

Step 6: Take the "Splice Drops" to Cayde-6 and he will let you trade them for "Unchocolate".

Step 7: Take the "Unchocolate" to Eris Morn and she will give you a "Bag of Treats"

Step 8: Open the "Bag of Treats" and receive your new "Superblack" Shader and your delicious "Piece of Celery"

Superblack Shader: http://i.imgur.com/qZa80IC.jpg

All this info brought to you by the loyal "Tiny Box of Raisins" Clan.

So far we can't find anything to do with the "Piece of Celery" besides admire it as we did the "Tiny Box of Raisins" for a full year. Any update we find we will let you all know.

Ik zei het toch :+

AnubisNefer en CrazY vinden dit leuk.
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Xandorra, VapoChill, AnubisNefer en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina