Dankje dankje! Deze week was wel pittig qua sweat. De shotty is niet zo denderend. Als Voorzitter van de Matadorlozen kan ik je vertellen dat de Last Ditch van DO de beste wannabe matador is.
Nice plays !! Mis alleen toch nog iets ertussen Haha zag hier, nadat ik down gegaan was door een FoH, mn teammate dood gaan en die 2 gasten btj te taunten en dansen op zn lijk.. No No No!
Trials map : The Cauldron - No Radar / No Revives ! Leuke verandering x zonder revives en radar, heb hierdoor wel gemerkt dat ik een radarhoer bent en me aardig blind voel zonder. Het niet reviven was voor mij de leukste modifier, mogen ze best vaker doen. Maar no radar trials... Pff liever niet meer Benieuwd of t volgend weekend weer zo is!?!? @nawa mocht je nog wat vieze shotties plays nodig hebben voor je bigplaysfilmpje, zal vast wel wat leuks tussenzitten ;; Wat smerige shottie plays ; Be the Bull Be the bull 2 Be the bull 3 Stormtrance vs hammerbro Zoeken, zoeken, zoeken, howl.. Pffff...
Lol, die gast die zo vaak dood gegaan is, kan een goeie stats voor trails ook wel op zn buik schrijven.
Die is vanaf nu ook party-leader met elke run ELO super laag ... easy mode! Die kerel die 87 kills maakt is alleen de sjaak haha..
Jezus Destiny... Lijkt wel alsof iedere wapen die bij mij dropt, alleen maar goeie perks heeft. Wordt moeilijk kiezen zo. De fuck. Dit is gedropt in de afgelopen 2 weken. ILL WILL - triple tap/mulligan - braced frame/snapshot ILL WILL (#2) - rangefinder/third eye - snapshot/high caliber rounds/explosive rounds THE DEALBREAKER - crowd control/feeding frenzy - braced frame/speed reload/single point swing HOPSCOTH PILGRIM - counterbalance/third eye - perfect balance/injection mold HOPSCOTH PILGRIM (#2) - headseaker/glass half full - perfect balance/braced frame SHADOW PRICE - rangefinder/hidden hand - perfect balance/rifledbarrel/feather mag KEYSTONE 01 - firefly - extended mag/quickdraw - smallbore/third eye ANGEL'S ADVOCATE - hidden hand - zen moment - braced frame/explosive rounds 1000 Yard Stare - shortgaze slh10/ambush - last resort/firefly - perfect balance/reinforced barrel SALADIN'S VIGIL - rifled barrel/reinforced barrel - accelerated coils - performance bonus/eye of the storm
Hier nog 1: Hopscotch #1 Secret Round Hand Laid Stock Glass Half Full Hopscotch #2 #3 Perfect Balance Hand Laid Stock Full Auto Matador Field Choke Cascade Reinforced Barrel Rangefinder Ill Will Outlaw Rifled Barrel Luck in the Chamber Maar die is zo traag qua reload, man man En nog een leuke Cryptic Dragon en Keystone voor PVE met firefly en Zen Moment of Outlaw.
Ik heb een Imago Loop met outlaw,Explosive Rounds en Firefly en toch speelt ie niet zo lekker als Fathbringer verstuurd via Tapatalk
Gisteren max light aangetikt. Na een leuke raid met @SHiZ NL, @Avalon Scorpion en een paar lui die hier niet actief zijn, heb ik zoveel lootdrops gehad dat ik nu 2 gearsetups en 3 weaponsetups kan gebruiken en nog altijd max. light ben. Al met al een nuttige raid geweest dus! Tevens gelijk effe de challenge meegepakt. Stelde weinig voor!
Destiny 2 nog op schema https://www.vg247.com/2016/11/04/de...-new-experiences-instead-of-content-droughts/ "We’re on track and excited about what we think is going to be an awesome sequel for Destiny in 2017,” “Beyond that, the incredible demand for Destiny content has somewhat outpaced our ability to deliver upon that demand, and going forward along with our partners at Bungie, have put together what we believe is a very smart approach that will allow us to deliver the steady stream of great content to keep our players engaged and keep our universe alive and growing in the wake of that sequel,” Edit; lol
Was al eventjes 350 light, maar zodra je 350 aantikt merk je het verschil wel in Heroics. Inmiddels 351 en weer twee packages kunnen openen. Nieuw ruimteschip erbij.