1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    "be the bull" :+

bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Shotgun. Alles wat je hebt wat je range een boost geeft is goed.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik merk al dat ik rangefinder nodig heb in de laatste perk.

Maar ik vind de speelstijl niet top.

Ben meer van de mida multi tool, sniper en/of fusion rifle.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Was ik ook.

Maar was het zat om steeds van 10 meter geshotgunned te worden.
    Dus toch maar eens een shotty geprobeerd. En ja, dat is even wennen, andere speelstijl....maar dat wend snel.
    En eigenlijk is de mida + shotty wel een goede combo. Met de mida heb je toch nog iets wat op afstand goed is.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben niet zo van de close quarters en mbt de fusion rifle voel ik mij helemaal thuis. ;-)

Fusion rifle is een 2nd nature geworden voor mij. Vind de shotgun maar niks. Heb het gevoel dat mijn draaicirkel zo kort en langzaam is vanwege het feit dat ik dichterbij iemand sta.

Mbt het op 10 meter worden geshotgunned, dat valt mij mij reuze mee ivm mijn speelstijl.

De combo mida en Fusion hou ik mensen bewust of afstand. Mid to long range is mijn comfort zone.

6. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    riep iemand Be the Bull? :+

Hmm kan ik weer geen gifjes maken ... Van de week had ik nergens last van...
    Toch wel benieuwd wat die 2e dude dacht toen die sprong :p

Laatst bewerkt: 28 nov 2016
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @bulletproof010 is weer back into the Shotgun Meta :D

Gisteren ook van die potjes gehad ... ging verbazingwekkend "makkelijker" dan vorige week. Hele lekkere plays gehad :) Zie overigens wel dik verschil in de shotgun die jij gebruikt en de vendor Dead Orbit shotgun. Die van jou killed gewoon echt van een goede afstand ... die van mij lijkt dat soms wel/soms niet te doen.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Matchmaking op z'n best :+

@bulletproof010 ... en jij vroeg je af hoe die gast alles kon raken. 5.30% kans om te winnen :+

Kijk @CrazY ... verklaart een hoop!

9. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Het was gisteren echt een sweaty fuck fest in trials... Volgende week maar weer is kijken in destiny als trials terug is.
    De rest van de week maar beetje BF doen :)

Oh en deze laatste dude.. Defuck was hij nou aan t doen :+

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vorige week was erger..

Snap echt niet wat de logica is om mensen te matchen die allemaal 2K ELO hebben.
    GTFO Bungie.

11. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Kleinere playerpool.. Grotere kans dat je betere tegenstanders gematched krijgt en dat word waarsch elk weekend erger.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het niet gek hoor, daar niet van. Je doet het denk ik puur om de loot die je op 5/7 en 9 wins krijgt. Meer ook niet. Want kwa loot is het in Trials of Osiris echt vreselijk.

13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    ik speel t omdat ik de gamemode tof vind..
    Kan ook nog wel wat trials gear gebruiken met goede stats en perks...

vrijdag ging het met avalon goed.
    Leuke potjes gehad in tegenstelling tot gisteren.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  15. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Wij hebben SDM bij.. dat is vele malen moeilijker.. :+

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die zou ik af en toe ook wel met een drumstick willen slaan ja ... :+

17. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Trouwens.. Als je zo'n filmpje maakt en je zegt dat je een Flawless run doet met een drumstel, zorg dan ook dat je bepalend bent en niet gecarried wordt door die andere 2 members.. :+

18. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085

On trials.report it shows a small number of 363,660 Accounts, who participated ToO the last weekend (Asylum). So let's travel back in time:
    * 418,610 (Rusted Lands)
    * 436,072 (First Light)
    * 538,299 (The Anomaly, Spooky Trials)
    * 622,912 (The Cauldron, Spooky Trials)
    * 627,336 (Burning Shrine)
    * 711,450 (Twilight Gap - 7 weeks ago)

De helft minder spelers in 7 weken tijd.. :eek:
    En dit is ps4 en xbone bij elkaar.. Dus je snapt wel dat van afgelopen weekend 363,660 spelers er waarschijnlijk 60 tot 70 % ps4 spelers waren....En dus op xbone er maar een heel klein groepje was dat trials deed.
    Vandaar dat het zweet niveau beduidend hoger was afgelopen weekend. =(

Rampage vindt dit leuk.
  19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het echt niet gek hoor.

Snap wel dat Trials of Osiris een PvP-Endgame content is ... maar het word met de week minder leuk om te spelen. Lijkt wel of Bungie het hele gezeik m.b.t (betaald) gecarried worden zo wil stimuleren. Zolang Bungie niets doet aan het aanpakken van ToO (betere bounties, loot o.i.d) zullen de matches steeds erger worden en zullen de disconnects/hacks blijven gebeuren. Heb nog nooit een game-mode meegemaakt die zo vreselijk unbalanced was.

Year 3 gear (blauwe, zonder ornaments o.i.d?) in de pakketjes i.p.v de Y2 gear. Geef als Flawless dan de Ornament Gear en pas de wapens aan zodat de Flawless wapen een licht voordeel hebben? Mensen spelen voor de loot ... niet om vernederd te worden door een stel PvP goden.

Nu is een challenge op z'n tijd niet verkeerd ... maar vaak ligt het niet eens aan jezelf (of je team). Matches 1 t/m 5 is een "eitje". Sure, hier heb je wel eens wat lastige potjes tussen zitten maar al met al moet je 5 wins kunnen halen. Na de eerste game begint de red-bar ellende al. Of je staat 3-0 voor en ineens heeft het andere team een verbinding van lik-m'n-kutje. Er is in ToO geen balans ... en zolang er geen balans is tussen heel goede spelers en de slechte spelers zullen die user-aantallen alleen maar aflopen. Tot het punt dat niemand meer speelt omdat er meer "casual PvP" spelers in zitten dan de "MLG-Sweaty Pants".

Anyway, dit is een wekelijks terugkerend item. Bungie gaat hier niets aan doen en laat een leuke game mode gewoon lekker kapot gaan. Wat is er nou leuk aan om tegen een team van 2K+ ELO Guardians te spelen? Niets.

Laatst bewerkt: 30 nov 2016
  20. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Als je leuke potjes wil spelen zonder hacks of lag, dan ga je maar lekker private matches spelen. :+

Ik ben van mening dat de mensen die nu nog over blijven in bv Trials inderdaad try hards zijn. No-lifers, full time destiny fanatics.. Geef het maar een naam.
    Ik vind ook dat dit na een ruime 2 jaar na release van de vanilla game niet gek is (dat try hards overblijven).
    De normale player base heeft meer games in zijn collectie en blijft niet gefocust op alleen Destiny.
    Hierdoor blijven dus alleen de addicts over. Dit kan je Bungie nauwelijks kwalijk nemen.

Ik lees dat je betere bounties vraagt?! De bounties zijn juist makkelijker geworden om ook casuals een kans te geven ze te completen.
    De loot beter maken? Met zulke makkelijke bounties verdien je het mijn inziens niet om op zo'n simpele wijze END GAME LOOT te krijgen.
    De loot die je (vanaf het begin van Trials) op 5 en 7 wins krijgt is mijn inziens prima en op een dusdanige manier uitgevoerd dat het recht doet aan de end game content.

Daarnaast ben ik ook nog altijd van mening dat een Trials kaartje geen walkover moet zijn. Het enige wat Bungie dus zou kunnen (en misschien wel moeten) verbeteren is de matchmaking in Trials. De matchmaking moet cardbased zijn, maar wel ingedeeld in verschillende playerpools. ELO's van 1200 tot 1400, 1401 tot 1600, 1601 tot 1800 enz.
    Dat je dan af en toe een groepje uit een hogere playerpool (max 1 lootpool hoger) tegen komt is te accepteren. Dat je kaartjes hebt waar je 2 of 3 keer groepjes uit een playerpool van 3 stappen hoger tegenkomt niet. Ga je in een weekend flawless, dan kom je automatisch in een flawless player pool met dezelfde restricties als hierboven geschreven.

Toch zul je dit gezeik altijd blijven houden.. Ik denk dan effe terug aan jouw geschreven boekwerk op Reddit.
    De reacties spreken daar voor zich.
    Normale voor de fun spelende mensen willen de matchmaking aangepast zien. De try hards liever niet.

Voor beide kanten is iets te zeggen. Normale spelers hebben nu geen fun aan hun gamemode. Tryhards hebben bij een wijziging van het huidige systeem minder fun, meer moeite nodig om flawless te gaan en mogelijk, indien het streamers zijn, minder inkomsten. Hun aangeboden diensten worden namelijk minder makkelijk om uit te voeren omdat ze er meer moeite voor moeten doen.

tl;dr git gut or stop trying. Zeiken op Trials heeft geen zin, want er gebeurt toch niks mee.

AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina