Wat voor zin heeft het voor 390+ spelers om voor bounties te spelen die niet hoger geven dan 390? Weinig? Toch? In Y2 ToO had je bepaalde gear die een extraatje had (lichtje) geloof ik. De normale dropte toen ook tijdens matches Bungie zou het aantrekkelijker kunnen maken. Nu krijg je Y2 gear, ook prima, en Y3 op 5-7 en Flawless. Niets mis mee ... maar het is niet aantrekkelijk omdat een casual constant van de map word geveegd. Als ToO dan de End-Game PVP content is ... maak dan iets bijzonders voor de Flawless Spelers. De Y3 + Ornaments en voor de rest (de casual) de normale gear. En nee, dat hoeft niet persee naar LL 400 te gaan. Zo maak je het boeiender om te spelen. Je wilt (denk ik?) als ontwikkelaar zijnde niet dat je game mode dood bloed. Snap best dat er steeds minder mensen gaan spelen omdat er betere spelers achter blijven. Het enige wat mij dan verbaast is dat de 2K ELO spelers geen wijzigingen willen hebben in de matchmaking en zelden dezelfde tegenstanders tegenkomen van hetzelfde kaliber. "Wij willen geen verandering want ... want ... ja, waarom eigenlijk niet?". Heb na mijn Reddit post wel gemerkt dat de "elite" zichzelf zo goed vinden dat ze liever tegen scrubs spelen dan tegen een tegenstander die net zo hoog geranked staat als hun. En waarom? Enkel zodat hun tripjes naar de Lighthouse gegarandeerd blijven. Als over enkele weken het spelers-aantal nog verder daalt en de echt goede spelers overblijven gaan die mensen ook zeiken dat het niet "leuk" meer is. Zo gaat het jaar-in-jaar-uit. Toen de Elite PvP spelers ineens zagen dat meer mensen hun gear/wapens gingen gebruiken en zo dus minder presteerde werd er moord en brand geschreeuwd richting Bungie. Stel je voor dat je stats naar de klote gaan omdat de Casual je nu even aanpakt ... Bungie heeft helaas een voorkeur voor hun Diehard PvP speler ... dat de rest hier de dupe van is zal ze niets boeien. Maar inderdaad, git gud or gtfo. Ben het met je eens. Alleen is het ook nog van andere factoren afhankelijk Dat weet jij net zo goed als ik. In een gamemode zoals ToO is alles toegestaan en zullen de meest smerige dingen gebruikt worden. Enfin, dat heb ik je al vaker gemeld
Ja, nou. Geweldig zeg. En wel 2-3 nieuwe maps voor SRL! wow EN OOK NOG NIEUWE PAKJES! voor maar 5 euro per stuk!
Je hoeft niks te kopen hé.... Niks moet. Het is maar een event van amper een maand. Ik verwacht helemaal niks tot Destiny 2, dus alles wat ze tot dan uitbrengen is mooi meegenomen.
Dat zei iedereen vorig jaar ook al. "Oh gratis updates is altijd goed" ja, right. Een lekkere goedkope manier om te cashen voor de sukkels die geld eraan uitgeven. Ik ben blij dat ik gestopt ben met Destiny, want de hoeveelheid nieuwe content is zo bijzonder slecht dat ik Destiny 2 pas ga kopen als daar een constructieve verandering in is. Ik snap ook best wel dat je het niet hoeft te spelen kutje. Betekent niet dat het daarom automatisch prima is.
Zelfde geld is het automatisch ook niet slecht, iedereen speelt het om een andere reden ;-) Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal hé aap.
Ik zeg ook helemaal niet dat het automatisch slecht is. Ik zeg alleen dat de content gewoon weer ontzettend mager is. Het is vooral recyclen van content geweest. Daarom zei ik al, dit zal voor mij moeten veranderen alvorens ik überhaupt ga denken aan destiny 2. Teveel goede games, te weinig tijd en vaak al snel enorm in de aanbieding.
Na het event kan je private match races doen. http://www.gameinformer.com/b/news/...ike-scoring-to-become-permanent-features.aspx
Dit dus. Destiny 2 moet echt ... maar dan ook echt van goede huizen komen. Destiny 1 is nu al 1,5 jaar dezelfde content die ze je voorschotelen. Draai de map om en noem het "nieuw". Nu is het altijd leuk om gear/wapens te verzamelen natuurlijk ... maar na 2.5 jaar actief spelen ben ik er wel ff klaar mee. Destiny slokt teveel tijd op die ik in andere games wil steken.
Lol, als je tijd in Destiny steekt terwijl je die tijd eigenlijk liever een andere game speelt, doe je toch echt iets gruwelijk fout.
New Project ... DLC voor Destiny 2 mag ik hopen @CrazY @nawa Geleerd van de Meester zelf ... ... smerig Titan Defender Shotgun Hobo