Wat clips van het kerstweekend met wreckingballs, quickscope and No scopes and TLW hipfire: Crispy AF TLW No scope NLB
Lekker doods hier. Niemand die meer speelt? Iron banner begint lekker, eerste potje gelijk tegen een fiteteam van 6 allemaal bubbel titans
Zo te zien ga ik niks missen, maar gewoon head first in duiken als striker titan en een nova bom ofzo en een goldenboy. Iron banner Side arm & Rocket heb je ook niks aan en de armor is lelijk, sla het denk ik maar over.
5 matches gespeeld vanavond. 7 crucible Bounties klaar. 3 iron banner bounties klaar. Weekly crucible bijna klaar. 4 legendaries, 2 zeer goeie rocket launchers, 1 goeie sidearm, 1 warlock artifact en 1 Exotic. Ben er weer klaar mee. Tel daarbij dat ik veel red bars zag en dat mijn character last had van sprint issues en het draaien naar rechts ook ontiegelijk sloom is. En nee, het is niet mijn controller. Lijkt wel alsof er een soort verbindings probleem is met Destiny ;-) zelfs in strikes ook last van 1 seconde rennen en dan weer stop issue. Afschuwelijk.
Hier ging het prima. Gestopt op een mooi moment. Het potje winnen met een 5 kill streak van 1 rocket.
Yup. Er zijn meerdere die dit hebben hoor. Zoek maar op. Je rechter analoog stick als je die naar rechts doet, dan gaat het langzamer dan naar links.
Ik ook.. Ik ga er vanuit dat mijn fireteamleden, die het zien gebeuren, daar zo enthousiast over zijn dat ze direct roepen: "Xbox record that" Ik zou Destiny eens updaten.. Als je op Google zoekt kom je deze problemen van januari 2015 tot april 2015 tegen op het Bungie forum..
Zie dat het probleem al tijdens de beta voorkwam en voornamelijk bij ps4. Ik heb er nooit last van gehad, maar zal vanaaf ff erop letten.. Sommige beweren als je je DS controller reset met dat reset gaatje achterop je controller ofso dat t beter word.. En anders gewoon een Xbox kopen
Ik had iets soortgelijks, maar dan met de elite controller. Bij mij was de linker stick niet goed. Als ik hem losliet dan liep ik heeeeeel langzaam naar voren. Was drift op mijn stick. Kan het dat niet zijn? Kan je misschien ruilen . Of ben je afgestapt van het willen switchen van platform?
Nope, heb het met 2 controllers. Heb al een Elite ;-) Ik speel bijna elke week wel even en heb alle dlc, het wordt automatisch geupdate. Ik zal mijn controllers proberen te resetten. Dank je.
Haha ruilen nee, maar wil uiteindelijk wel een ps4 erbij. Alleen ben ik toch eerst van plan een Nintendo Switch te halen, omdat : Zelda. Heb zelfs van de week ff een oude wii en zelda skyward sword ( deze zelda game had ik helaas nog niet gespeeld en wou deze game toch even gedaan hebben voor de nieuwe op de Switch, Zelda : BotW uitkomt ) op de kop getikt voor 6 tientjes in totaal. Helaas had ik achteraf nog een extra kabeltje van 8 eurie nodig om dat pokkeding op mn tv aan te sluiten...
Toch een PS4 ja? Verslaafde ... Switch staat in de pre-order bij Nedgame. Kut zooi ... wil ik helemaal niet. Te bedenken dat de Scorpio dan eind dit jaar komt (of begin volgend jaar hier) ... dure bedoeling zo.
Ik gaat in maart ook een PS4 erbij halen puur voor exclusives als Horizon Zero Dawn, The Last of Us, dat nathan drake spel etc.
Ook een stuk beter dan Mario flipperkast 3000. Goede keuze. Zijn echt goede exclusives al op PS4 en komen er nog meer aan. Precies de reden dat ik mijn PS4 nog niet verkocht heb.