Lekker dan, mijn 3 beta codes zijn al gebruikt Iemand nog een ps4 beta code over? Mijn dank zal groot zijn!
Achter je zit een plateau. Daarop kun je schuilen. Verder kun je ook schuilen in de gang waar je later daarheen moet. Dat is pas na wave 1.
We waren ook op het laatste stuk (denk ik) van de 3e wave en toen kwam er een soort van boss waarvan ik zijn naam niet kon lezen.. Het was bestwel mayhem op het scherm haha. Misschien was dat wel die spin
En daarna krijg je dat oog toch? Die spin duurde echt lang met mijn kut wapens. Kwam telkens zonder ammo te zitten waardoor ik naar voren moest om ammo te zoeken.
Is dat allemaal wel te doen Solo, of moet je dat echt met een fireteam doen. Of werkt het net zoals met BL met hoe meer je bent des te sterker worden je vijanden.
Solo is wel te doen maar dan duurt die spin een uur. En je moet steeds ammo gaan zoeken en dan heb je kan dat je dood gaat. Spin one-shot je makkelijk. Die waves zijn een stuk moeilijker solo. Denk niet dat je dat gaat lukken met de cap van lvl8.
en in een team is imo veel leuker. Net een paar rondes met Mallakai gedaan, was toch erg nice. Overigens zit er in het begin van dat moonwizzard level een kelder waar geen doorheen komen aan is. Is dat echt onmogelijk of waren wij gewoon te slecht? Nu op level 5. Ik ga sowieso voor de full game, voor het eerst sinds jaren weer zin in een mp spel
Zo moeilijk is die spin niet, lijkt erg veel op die grote spin uit Halo. Als je op de juiste plaats schiet, is ie zo neer. Bij dat eerste stuk, met die waves, kun je helemaal rechts nog naar beneden. Aan het einde van die kristallen. Daar zitten ook hogere level enemies. Althans als je bij missies degene kiest waar je kan exploren.
Kun je niet verslaan. Zijn overigens meerdere gebieden. Ook in de mijn achteraan in een level. MP? Ik neem aan de je co-op bedoelt? De MP van deze game is verschrikkelijk en ik geloof niet dat je daarvoor de game gaat halen. :b: Nee moeilijk niet. En zo neer is ook onzin. Zelfs met team moet je meerdere malen ammo halen. Ik had het overigens over solo. Dat is helemaal een ellende en kan goed een uur duren.
Inderdaad, was erg leuk om te doen. Deze game is gemaakt voor Co-op en maakt de game in mijn ogen echt veel leuker en compleet. Die kelder van Dutroux is gewoon niet haalbaar, die badguys zagen er wel tof uit!
MP staat alleen voor meerdere menselijke spelers toch? Zowel PVP als PVE is imo MP. Dus idd ik bedoelde co-op. Ben nog geen lvl 6 dus nog geen PVP geprobeerd. @Mallakai: snel weer even doen!
Geef maar ff een gil dan, komend weekend doe ik wel weer even mee denk ik Servantes is er ook zie ik.