Vicieuze circkel! Nerfje hier, buffje daar ... en Reddit gaat weer los op wapens die kapot zijn. Ach, snap sowieso niet waarom hier nog zo fanatiek tijd ingestoken word door Bungie. Focus je lekker op Destiny 2. En @SHiZ NL aannemen bij Bungie? Doe maar niet. Heeft 'tie straks al z'n loot vanaf het startpunt en raakt hij de game niet langer aan als 10 seconde.
Live stream; Sidearms No changes Shotguns Significantly decreased magnetism. Removed all aim assistance when hip firing. Decreased mid air accuracy. Removed all precision damage from shotguns. 20% buff to shotgun damage in PVE to make up for lack of critical damage. Chaperone still does precision damage. Aim down sight time takes 25% longer for shotguns that have the Rangefinder perk. Removed agility decrease when wielding a shotgun. Pulse Rifles Reduced rate of fire for low impact pulse rifles (Clevor Dragon, Grasp of Malok) by 7.7% or 1 frame. High Caliber Rounds nerfed to do less flinch. Pulse Rifles across the board have had their flinch reduced. Grasp of Malok and Clever Dragon has had their magazine size reduced by ~6. Increased rate of fire for high impact pulse rifles by 5.3%. (The Messenger, Spare Change) Pulse Rifles have had their in air accuracy increased. Auto Rifles Increased base damage of low rate of fire auto rifles (Suros Regime, Shadow Price) Increased critical multiplier from 1.25 to 1.3 Auto Rifles have had their in air accuracy increased. Hand Cannons Significantly increased initial first shot accuracy. (Year 1 values) Reduced base range by 5 meters. (Affects aim assistance, damage drop off) Currently at max range your hand cannon damage gets reduced by 50% your max damage. I will now do 33% of the base damage past the intended range. No changes were made for bloom on spamming shots. (You still have to pace your shots) High Caliber Rounds now affects Hand Cannons. Scout Rifles Scout Rifles have had their in air accuracy increased. High Caliber Rounds now affects Scout Rifles. PVP Special Ammo Changes Players start matches with special ammo, but you now lose ALL ammo upon death. Special crates spawn every 60 seconds. Reduced radius for special ammo drops for teammates when you pick up ammo from 100m to 75m. Players only start with special on the 1st round in Elimination. Invective and Icebreaker not affected. Sidearms still spawn with ammo upon death. Class Changes Hunter Changes Hungering Blade for Bladedancer now immediately grants health instead of regenerating health. Shields no longer regenerate on kill. Throwing knife now does solar damage. Blink will be adjusted in the next update but no details were mentioned. Warlocks Reduced Stormcaller melee range. Landfall now reduces total time in Stormtrance. Blink will be adjusted in the next update but no details were mentioned. Titans Juggernaut disables quicker in mid air. Juggernaut can not be activated in mid air. Exotic changes Universal Remote: Precision damage only active when aiming down sights. No other changes mentioned. Truth: Will be adjusted in the next update but no details were mentioned. Shinobus Vow: Will be adjusted in the next update but no details were mentioned. Young Wolf's Howl: Will be cheaper to use. Miscellaneous Fixes Fixed free kneepads on certain weapons. No changes to Skorri More adjustments will be made, and mentioned in the patch notes next Tuesday. https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/5su8j2/bungies_sandbox_stream_megathread/
Clever dragon. Kak. Blij dat ik nog een roll heb zonder high caliber rounds en met perfect balance. Ben benieuwd of iedere in pvp met Icebreaker of invective gaat lopen en mogelijk wat meer sidearms maybe?
Dying removes all special ammo Achja, speel toch al een hele tijd nu met m'n vendor wormwood en dat bevalt echt prima !!!
Als je met elimination de eerste ronde overleefd en je hebt special over. Spawn je de tweede ronde dan met je overgebleven ammo? Zou wel nadelig zijn voor het team dat ronde 1 niet overleefde.
Nee. Met een een sidearm hou je je ammo als je dood gaat, dus veel meer side arms; trespasser,wormwood, teacup tempest, Vestian Dynasty ect. Invective heeft veel minder impact dan een Matador, heb je vaker twee shots nodig. En duurt ook 30 seconden voordat je weer 4 bullets hebt. Icebreaker gebruik ik niet, klote scope en equip speed is ; 0 Maar beide zal je wel meer gaan zien, denk de meeste kiezen voor een side arm.
@bulletproof010 @CrazY @nawa @Maddmonkey https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/5syl0k/information_regarding_the_future_of_destiny/
Ik wil hier gvd ook getagd worden! Haha, maar als dit waar is, dan ben ik eigenlijk wel blij dat we weer fresh beginnen. Leuk en aardig al die stuff wat we nu hebben, maar dan komen we gelukkig weer een beetje in een onbekende game waarin we weer alles opnieuw kunnen uitzoeken en kijken wat nu echt goed is. Het klinkt in ieder geval wel vet. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het zo lang nog gaat duren (aannemend dat dit waar is). Ik had eigenlijk wel een release rond de zomer verwacht.
Lets go. Heb tot die tidj genoeg halo en horizon zero dawn te spelen. Als de tijd rijp is misschien zelfs upgraden naar de Xbox Scorpio. Mits die niet 700eu+ gaat kosten.
Afgelopen weekend alvast een beetje zitten oefenen met de NLB voor de aankomende meta... Spoiler: No Scope of Dreams
Check voor een red dot op het moment dat je een headshot kan plaatsen. Is even wennen, maar op een gegeven moment heb je het door. Bullets clips daarentegen is gewoon pure skill. ;-)
Check voor een red dot op het moment dat je een headset kan plaatsen. ;-) Is even wennen, maar op een gegeven moment heb je het door.